Kontakt i adres
Digital Global Pass (PS Mobile Access)
Domaine du Tourillon – Parc de la Duranne
350 Rue Denis Papin
13100 Aix-en-Provence (Francja)
Email: bok@digitalglobalpass.com
Tel: +48 22 269 00 02
Jeśli masz pytania lub sugestie,
Pocztą:
Digital Global Pass SAS
350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon
13100 Aix-en-Provence
Francja
Przez e-mail:
Wysyłając wiadomość e-mail na adres bok@digitalglobalpass.com
Przez numer telefonu:
Regulamin
Regulamin swiadczenia uslugi Mp3zone oraz serwisów subskrypcyjnych
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) okresla ogólne zasady korzystania z uslug przeznaczonych na telefony komórkowe lub komputery, prezentowanych przez DIGITAL GLOBAL PASS , 350 rue Denis Papin – Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon – 13100 Aix-en-Provence, RCS : 390 944 429 (zwana dalej „DGP”). Adres do korespondencji: 350 rue Denis Papin - Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com
2. Z okreslonych w niniejszym Regulaminie Serwisów moga korzystac Uzytkownicy sieci nastepujacych operatorów: Orange Polska S.A. (ORANGE), sieci T-Mobile Polska S.A. (T-MOBILE), sieci P4 Sp z o.o. (PLAY), oraz Polkomtel Sp. z o.o. (PLUS) („Operatorzy” lub „Operator” w zaleznosci od kontekstu).
3. Uzytkownicy zobowiazani sa do korzystania z Uslugi oraz z Serwisu w granicach obowiazujacego w Polsce prawa oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
4. DGP nieodplatnie udostepnia Regulamin w sposób, który umozliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie tresci Regulaminu za pomoca systemu teleinformatycznego, którym posluguje sie DGP, a wiec na stronie internetowej m.mp3zone.pl Regulamin dostepny jest takze w siedzibie DGP.
5. Uzytkownik powinien zapoznac sie z trescia Regulaminu, który ustanawia aktualne zasady i warunki korzystania z Uslugi oraz Serwisu.
6. Kazdy Uzytkownik zobowiazany jest zapewnic we wlasnym zakresie spelnienie nastepujacych minimalnych wymagan technicznych w celu korzystania z Serwisu oraz Uslug:
1) telefon komórkowy lub inne urzadzenie wyposazone w funkcjonalnosci umozliwiajace korzystanie z Serwisu,
2) polaczenie z siecia Internet,
3) komputer lub inne urzadzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalajacym na przegladanie stron internetowych (np.: Internet Explorer 6 i wyzsza, Firefox 4 i wyzsza, Opera 10 i wyzsza, Safari 3 i wyzsza, Google Chrome), a takze powinien byc uprawniony do korzystania z tych urzadzen w zakresie umozliwiajacym mu korzystanie z Serwisu.
7. Okreslone w Regulaminie zasady i warunki korzystania z Uslugi i Serwisu dotycza wylacznie uzytku osobistego, niemajacego charakteru komercyjnego (np. dzialalnosci gospodarczej). Uzytkownika obowiazuje zakaz dostarczania tresci o charakterze bezprawnym.
8. Tresci udostepniane Uzytkownikowi, zawieraja chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem wlasnosci przemyslowej materialy, w szczególnosci: znaki towarowe, programy komputerowe i gry. Takze sam uklad i wybór prezentowanych tresci stanowi samoistny przedmiot ochrony na gruncie prawa polskiego, w tym w szczególnosci na gruncie ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 ze zm.), ustawy z dnia 21 lipca 2001 roku o ochronie baz danych (Dz. U. Nr 128, poz. 1402 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku Prawo wlasnosci przemyslowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 119, poz. 1117 ze zm.).
9. Uzytkownik jest uprawniony do wykorzystywania udostepnianych tresci wylacznie w celach i zakresie okreslonym w par. IV pkt. 4 niniejszego Regulaminu. W szczególnosci tresci nie moga byc kopiowane, zwielokrotnianie, modyfikowanie, przerabianie, opracowywanie, publikowane, wyswietlane, przesylane lub rozpowszechniane w jakikolwiek sposób.
10. Ilekroc w Regulaminie uzyte sa wymienione ponizej sformulowania, nalezy je rozumiec w nastepujacy sposób:
SMS/wiadomosc SMS (Short Message Service) - jest to krótka wiadomosc tekstowa, skladajaca sie z nie wiecej niz 160 znaków (litery, cyfry, znaki szczególne), która mozna przeslac na dowolny telefon komórkowy, zawierajaca tresc wpisana przez nadawce oraz umozliwiajaca identyfikacje numeru telefonu komórkowego jej nadawcy.
Multimedia - oznacza różnego rodzaju cyfrowe produkty, w tym: muzyka, gry, filmy, virale, PC, gry online, programy i aplikacje oferowane w Usłudze, do których dostęp Użytkownik uzyskuje w ramach Serwisu. Multimedia zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały, w szczególności: znaki towarowe i programy komputerowe.
Usluga/ Usluga Mp3zone – oznacza usluge, swiadczona droga elektroniczna na podstawie niniejszego Regulaminu na indywidualne zadanie. Usluga to serwis Mp3zone, z odplatnym dostepem subskrypcyjnym (w ramach danego Serwisu) do oferowanych w nim Multimediów uzyskiwanym w zawiazku ze skorzystaniem przez Uzytkowania z uslugi dostepowej danego Operatora.
Uzytkownik – pelnoletnia osoba fizyczna, korzystajaca z Serwisu na podstawie niniejszego Regulaminu, przy czym osoby o ograniczonej zdolnosci do czynnosci prawnych moga korzystac z Serwisu pod warunkiem wyrazenia zgody przez przedstawiciela ustawowego, a osoby nieposiadajace zdolnosci do czynnosci prawnych, pod warunkiem dzialania w ich imieniu przedstawiciela ustawowego.
Serwisy/ Serwis – serwis o charakterze subskrypcyjnym w ramach którego, do momentu jego dezaktywacji przez Uzytkownika, Uzytkownik, w zawiazku ze skorzystaniem z uslugi dostepowej danego Operatora, uzyskuje odplatny dostep do Multimediów oferowanych w Usludze (dostep jest automatycznie przedluzany z czestotliwoscia, okreslona w Regulaminie dla danego Serwisu).
II. Zasady korzystania
1. Opis Uslugi oraz Serwisu dostepny jest na stronie internetowej m.mp3zone.pl lub w reklamach i materialach promocyjnych.
2. Aktywacja mozliwa jest w nastepujacy sposób:
a) Uzytkownik powinien wpisac na stronie, swój numer telefonu. Po wpisaniu numeru telefonu Uzytkownik otrzyma od Operatora na numer telefonu, który wpisal na stronie wiadomosc SMS z unikalnym kodem PIN, który nastepnie powinien wpisac równiez na przedmiotowej stronie i go zatwierdzic albo
b) Uzytkownik powinien kliknac na stronie internetowej, odpowiednio opisany buton (przycisk), potwierdzajac tym samym chec zamówienia Serwisu. B) Uzytkownik klikajac w przycisk aktywacyjny, zapoznaje sie z regulaminem Serwisu oraz wyraza zgode na przetwarzanie danych osobowych. Klikniecie w buton jest jednoznaczne z zapisem do Serwisu.
3. Po aktywacji Serwisu Uzytkownik otrzyma wiadomosc SMS zawierajaca m.in.: potwierdzenie aktywacji Serwisu, informacje dot. kosztu i czestotliwosci przedluzania dostepu, linku do Regulaminu, informacje o sposobie bezplatnej dezaktywacji Serwisu.
4. Uzytkownik który dokonal aktywacji Serwisu, otrzyma dane: login oraz haslo niezbedne do dokonczenia rejestracji w Usludze na stronie m.mp3zone.pl
5. Dezaktywacji danego Serwisu (rozwiazania umowy o swiadczenie uslug droga elektroniczna) mozna dokonac w kazdym czasie, wysylajac wiadomosc SMS o podanej ponizej tresci na wskazany ponizej numer. Dezaktywacja Serwisu jest bezplatna.
Nazwa Serwisu: MP3ZONE
Numer dezaktywujacy: 80460 lub 195 (dla użytkowników sieci Play)
Komenda dezaktywujaca: STOP MP3ZONE
Wiadomosc dezaktywujaca dany Serwis nalezy w kazdym przypadku wyslac z numeru telefonu komórkowego, dla którego dany Serwis zostal zamówiony.
6. Od momentu aktywacji Serwisu, dostep bedzie przedluzany raz w miesiącu wg. ponizszej stawki:
Nazwa Serwisu: MP3ZONE
Stawka: 28,48zl netto / 35 zl brutto
Czestotliwosc przedluzania dostepu: 1 raz/miesiąc
Liczba otrzymywanych kredytów: 35
7. Kazdy Uzytkownik Serwisu po dokonczeniu rejestracji, o której mowa w ust. 4 powyzej ma dostep do Uslugi. Multimedia do których dostep Uzytkownik uzyskuje w ramach Serwisu MP3ZONE sa dostepne na stronie m.mp3zone.pl.
8. Za pobranie Multimediów, Uzytkownikowi zostanie odjeta podana przy wybranych przez Uzytkownika Multimediach liczba kredytów z posiadanej przez niego puli kredytów.
9. DGP w ramach promocji moze przyznac Uzytkownikom prawo do pobrania okreslonych Multimediów lub okreslonej liczby Multimediów bez odejmowania kredytów.
10. Uzytkownik moze sprawdzic stan posiadanych kredytów na stronie internetowej m.mp3zone.pl po zalogowaniu na swoje konto.
11. Kredyty nie podlegaja wymianie na ekwiwalent pieniezny ani jakikolwiek inny.
III. Oplaty za Serwis
1. Uzytkownik obciazany jest stawka której wysokosc zalezy od zamówionego Serwisu zgodnie z tabela z par. II ust. 6 Regulaminu. Dostep jest automatycznie przedluzany z czestotliwoscia, która zalezy od zamówionego Serwisu zgodnie z tabela z par. II ust. 6.
2. Oplaty pobierane sa przez Operatorów.
3. Stawka transakcji nie obejmuje oplat zwiazanych z uzyskaniem przez Uzytkownika dostepu do sieci Internet ani ewentualnych oplat zwiazanych z transmisja danych.
4. Uzytkownik korzystajacy z uslugi dostepowej swiadczonej przez Polkomtel Sp. z o.o., w ramach której uzyskal kod, nie bedzie ponosil oplat za skorzystanie z Mp3zone.
IV. Pozostale zasady dotyczace korzystania z Serwisu oraz Uslug
1. Realizacja aktywacji danego Serwisu i mozliwosc skorzystania przez Uzytkownika z Uslugi jest uzalezniona od nalezytego wypelnienia przez Uzytkownika wymogów wynikajacych z niniejszego Regulaminu oraz szczególowego opisu korzystania z Serwisu. Niezaleznie od wymogów okreslonych w innych postanowieniach Regulaminu w celu pobrania Multimediów, Uzytkownik powinien:
a. zapewnic, by aparat telefoniczny lub komputer czy inne przeznaczone urzadzenie, na którym Multimedia maja byc odebrane, sciagniete czy odtwarzane przez Uzytkownika, byly prawidlowo skonfigurowane (w szczególnosci w zakresie transmisji danych lub innych elementów warunkujacych skorzystanie z Uslugi);
b. upewnic sie przed pobraniem Multimediów, co do kompatybilnosci Multimediów z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urzadzenia, na który wybrane Multimedia maja zostac odebrane, sciagniete czy odtwarzane;
c. zapewnic, by telefon lub komputer czy inne przeznaczone urzadzenie Uzytkownika posiadal wystarczajaco duzo wolnej pamieci niezbednej do pobrania, zainstalowania, odtwarzania wybranych przez Uzytkownika Multimediów.
2. Informacje dotyczace funkcjonalnosci oraz interoperacyjnosci Multimediów, w tym kompatybilnosc z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urzadzenia, na który Multimedia maja zostac odebrane, sciagniete czy odtwarzane, a takze ewentualne techniczne srodki ich ochrony dostepne sa na stronie m.mp3zone.pl przy wybranych przez Uzytkownika Multimediach.
3. Uzytkownik powinien chronic haslo i dostep do swojego telefonu komórkowego/komputera lub konta umozliwiajacego korzystanie z Uslug przed nieuprawnionym uzyciem przez osoby trzecie.
4. Uzytkownik uzyskujacy Multimedia w ramach Uslug ma prawo do korzystania z nich w zakresie okreslonym w niniejszym Regulaminie tj. w zakresie pobrania Multimediów udostepnianych jako pliki i jego zapisu w pamieci telefonu, komputera czy innego przeznaczonego urzadzenia. Uzytkownik uzyskuje uprawnienie do korzystania z Multimediów wylacznie na uzytek wlasny (tj. na uzytek osoby, na której rzecz swiadczona jest dana Usluga). W szczególnosci powyzsze oznacza, ze niedopuszczalne jest wykorzystywanie Multimediów w celach komercyjnych, w tym niedopuszczalne jest wykorzystywanie ich na potrzeby prowadzonej dzialalnosci gospodarczej, odsprzedaz, ani inne formy udostepniania osobom trzecim.
V. Postepowanie reklamacyjne
1. Reklamacje dotyczace oplat za Serwis oraz uslugi dostepowej Operatora moga byc skladane bezposrednio do Operatora wlasciwego dla osoby skladajacej reklamacje i w trybie okreslonym przez tego Operatora. Niezaleznie i bez wplywu na przewidziana przepisami powszechnie obowiazujacego prawa odpowiedzialnosc DGP wobec konsumenta oraz uprawnienia przyslugujace konsumentowi w zakresie zglaszania i dochodzenia roszczen, Uzytkownik ma prawo skladac DGP reklamacje dotyczace Uslugi i Serwisu, w szczególnosci zwiazane z niewykonaniem lub nienalezytym wykonaniem Uslugi lub wykrytymi wadami.
2. W celu usprawnienia procesu zglaszania i rozpatrywania, reklamacja Uzytkownika moze zostac przeslana do DGP w formie wiadomosci email na adres poczty elektronicznej: bok@digitalglobalpass.com lub zostac wyslana w formie pisemnej na adres podany w par. 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu z dopiskiem "Serwis <nazwa Serwisu>” lub „Mp3zone" lub „<nazwa Serwisu>””. Dla ulatwienia identyfikacji Uzytkownika oraz zglaszanych problemów i zadan, rekomendowane jest, by reklamacja zawierala:
a. dane Uzytkownika umozliwiajace kontakt z nim oraz identyfikacje jako Uzytkownika Serwisu, w tym adres email i numer telefonu;
b. rodzaj Serwisu, którego reklamacja dotyczy,
c. zarzuty Uzytkownika,
d. okolicznosci dotyczace przedmiotu reklamacji,
e. ewentualnie zadany przez Uzytkownika sposób zalatwienia reklamacji lub usuniecia zarzucanego naruszenia.
3. Reklamacja, o której mowa powyzej, powinna zostac zgloszona w terminie 2 miesiecy od wykrycia przez zglaszajacego okolicznosci stanowiacej podstawe tej reklamacji.
4. DGP zobowiazuje sie udzielic odpowiedzi na reklamacje w terminie 14 dni od jej otrzymania. DGP moze przeslac odpowiedz w formie wiadomosci email na adres Uzytkownika, jezeli zostal on podany w zgloszeniu reklamacyjnym.
5. Zalecane jest aby do czasu rozpatrzenia reklamacji Uzytkownik powstrzymal sie od skladania kolejnych zamówien tego samego Serwisu, którego dotyczy reklamacja.
6. Uzytkownikowi przysluguje prawo do dochodzenia roszczen w sadzie. Uzytkownik posiada takze mozliwosc skorzystania z pozasadowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczen min.: mozliwosc zlozenia wniosku o rozstrzygniecie sporu do stalego polubownego sadu konsumenckiego dzialajacego przy Inspekcji Handlowej (WIIH) czy z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej.
VII. Postanowienia koncowe
1. Uzytkownikowi przysluguje prawo odstapienia od umowy w terminie 14 dni, jednakze wyrazenie przez Uzytkownika zgody na rozpoczecie spelnienia swiadczenia (zamówienie odplatnego dostepu) przed uplywem terminu do odstapienia a takze potwierdzenie, iz Uzytkownik jest swiadomy utraty tegoz prawa wiazac sie bedzie z utrata prawa do odstapienia w chwili aktywacji Serwisu.
2. Administratorem danych osobowych Uzytkowników jest DIGITAL GLOBAL PASS, 350 rue Denis Papin – Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon – 13100 Aix-en-Provence. Dane osobowe Uzytkowników beda przetwarzane zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Dane osobowe Uzytkowników beda przetwarzane wylaczenie w zakresie oraz celu niezbednym do realizacji Uslugi i Serwisu (w tym do rozpatrzenia reklamacji). Podanie danych ma charakter dobrowolny. Osoby, których dane dotycza maja prawo do wgladu i poprawiania swoich danych osobowych, ich poprawienia a takze zadania ich usuniecia. Jezeli Uzytkownik zada wykreslenia lub zmiany swoich danych osobowych, moze to uczynic wysylajac wiadomosci email na adres poczty elektronicznej: bok@digitalglobalpass.com umieszczajac w tresci zadanie wraz z numerem telefonu, z którego Uzytkownik zamawial Serwis. Zadanie takie moze byc równiez przeslane w formie pisemnej na adres podany w pkt. 1 niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem maja zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego prawa.
Zgodnie z Rozporzadzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przeplywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Rozporzadzenie”), administratorem danych osobowych uzytkowników serwisu Mp3zone jest Digital Global Pass SAS, przy 350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, Francja, RCS : 390 944 429 (zwana dalej „DGP”). Adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com
Dane osobowe Uzytkowników beda przetwarzane zgodnie z Rozporzadzeniem na podstawie Art. 6, ust. 1 lit a, b, f w celach zwiazanych ze swiadczeniem uslug w ramach Serwisu, w tym rozpatrywania ewentualnych reklamacji, a jesli Uzytkownik wyrazi stosowna zgode – dla celów przesylania informacji handlowych i marketingowych, w formie okreslonej w klauzuli zgody a takze w celu realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora tj. w celu ustalenia, dochodzenia roszczen lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej.
Dane osobowe beda przetwarzane w okresie swiadczenia uslug w Serwisie do czasu ewentualnego zadania ich usuniecia przez Uzytkownika lub do czasu uplywu okresu wlasciwego dla przedawnienia roszczenia z tytulu swiadczonej uslugi. Dane przetwarzane na potrzeby przesylania informacji handlowych beda przetwarzane do czasu ewentualnego cofniecia ww. zgody, natomiast informacje niezbedne do obsluzenia reklamacji beda przetwarzane do czasu wygasniecia uprawnien z tego tytulu. Dane osobowe beda mogly byc przetwarzane poza wskazanym okresem, jesli koniecznosc taka bedzie wynikala z przepisów obowiazujacego prawa.
Zakres danych osobowych przetwarzanych przez Administratora obejmuje: dane niezbędne do świadczenia usług w ramach Serwisu (numer telefonu, IP) a także dane kontaktowe Użytkownika, imię, nazwisko w przypadku rozpatrywania reklamacji.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbedne do swiadczenia uslug w ramach Serwisu. Podanie danych dla celów przesylania informacji handlowych i marketingowych jest dobrowolne.
Dane osobowe moga byc ujawnione pracownikom lub wspólpracownikom Administratora oraz podmiotom udzielajacym wsparcia Administratorowi na podstawie umów powierzenia.
Osoby, których dane osobowe dotycza maja prawo dostepu do tresci swoich danych i ich sprostowania, usuniecia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a takze prawo do wycofania udzielonej zgody, co nie wplynie na zgodnosc z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnieciem zgody. Osoby, których dane osobowe dotycza maja prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzedu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaja, iz przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy Rozporzadzenia.
Regulamin świadczenia usługi MP3ZONE oraz serwisu subskrypcyjnego
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne zasady korzystania z usług przeznaczonych na telefony komórkowe lub komputery, prezentowanych przez DIGITAL GLOBAL PASS \, 350 rue Denis Papin – Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon – 13100 Aix-en-Provence, RCS : 390 944 429 (zwana dalej „DGP”). Adres do korespondencji: 350 rue Denis Papin - Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com, numer telefonu: 222690002
2. Z określonej w niniejszym Regulaminie Usługi oraz Serwisu mogą korzystać Użytkownicy sieci następujących operatorów: Orange Polska S.A. (ORANGE), sieci T-Mobile Polska S.A. (T-MOBILE), sieci P4 Sp. Z o.o. (PLAY) („Operatorzy” lub „Operator” w zależności od kontekstu).
3. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Usługi oraz z Serwisu w granicach obowiązującego w Polsce prawa oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
4. DGP nieodpłatnie udostępnia Regulamin w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się DGP, a wiec na stronie internetowej m.mp3zone.pl Regulamin dostępny jest także w siedzibie DGP.
5. Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu, który ustanawia aktualne zasady i warunki korzystania z Usługi oraz Serwisu.
6. Ilekroć w Regulaminie użyte są wymienione poniżej sformułowania, należy je rozumieć w następujący sposób:
SMS/wiadomość SMS (Short Message Service) - jest to krótka wiadomość tekstowa, składająca się z nie więcej niż 160 znaków (litery, cyfry, znaki szczególne), którą można przesłać na dowolny telefon komórkowy, zawierająca treść wpisana przez nadawcę.
Multimedia - oznacza różnego rodzaju cyfrowe produkty, w tym: treści audiowizualne, filmy, virale, oferowane w Usłudze, do których dostęp Użytkownik uzyskuje w ramach Serwisu. Multimedia zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały.
Usługa/ Usługa MP3Zone – oznacza usługę cyfrową, świadczoną drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu na indywidualne żądanie Użytkownika z odpłatnym dostępem subskrypcyjnym (w ramach Serwisu) w związku ze skorzystaniem przez Użytkowania z Usługi dostępowej Operatora do oferowanych w Usłudze Multimediów dostępnych na stronie m.mp3zone.pl.
Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna, korzystająca z Serwisu i Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu, dla użytku własnego (o którym mowa w § IV ust. 6 Regulaminu), tj. w celu niezwiązanym bezpośrednio lub pośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową przy czym osoby o ograniczonej zdolności do czynności prawnych mogą korzystać z Serwisu pod warunkiem wyrażenia zgody przez przedstawiciela ustawowego, a osoby nieposiadające zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem działania w ich imieniu przedstawiciela ustawowego.
Serwis – odpłatny serwis o charakterze subskrypcyjnym w ramach którego, do momentu jego dezaktywacji, Użytkownik, w zawiązku ze skorzystaniem z Usługi dostępowej Operatora, uzyskuje dostęp do Multimediów oferowanych w Usłudze (dostęp jest automatycznie przedłużany z częstotliwością, określoną w Regulaminie)
Usługa dostępowa - usługa świadczona przez Operatora na podstawie odpowiednego regulaminu danego Operatora, umożliwiająca użytkownikom końcowym Operatora zamówienie odpłatnego dostępu do treści cyfrowych i/lub usług cyfrowych oferowanych w usługach podmiotów trzecich (w takich jak Usługa MP3Zone) oraz dokonanie płatności za zamówienie poprzez dodanie należnej opłaty na fakturze za zakup usług telekomunikacyjnych danego Operatora (w przypadku użytkownika końcowego postpaid) lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie użytkownika końcowego (w przypadku użytkownika końcowego prepaid).
II. Zasady korzystania
1. Opis Usługi oraz Serwisu dostępny jest na stronie internetowej m.mp3zone.pl lub w reklamach i materiałach promocyjnych.
2. Aktywacja możliwa jest w następujący sposób:
Użytkownik powinien wpisać[1] na stronie aktywacyjnej swój numer telefonu oraz kliknąć w wyodrębnione pole „Akceptuje regulamin”. Następnie Użytkownik otrzyma od Operatora na numer telefonu, który wpisał na stronie, wiadomość SMS z unikalnym kodem autoryzacyjnym PIN, który następnie powinien wpisać również na przedmiotowej stronie i go zatwierdzić klikając w wyodrębnione pole „Zamawiam i Płacę”
3. Po aktywacji Serwisu do Użytkownika wysyłana jest bezpłatna wiadomość SMS zawierająca m.in.: potwierdzenie aktywacji Serwisu, informacje dot. kosztu i częstotliwości przedłużania dostępu, informacje o sposobie bezpłatnej dezaktywacji Serwisu.
4. Użytkownik który dokonał aktywacji Serwisu, otrzyma w bezpłatnej wiadomości SMS dane: login oraz hasło niezbędne do dokończenia rejestracji w Usłudze na stronie m.mp3zone.pl.
5. Dezaktywacji Serwisu (rozwiązania umowy o świadczenie usług droga elektroniczna) można dokonać w każdym czasie, wysyłając wiadomość SMS o podanej poniżej treści na wskazany poniżej numer. Dezaktywacja Serwisu jest bezpłatna.
Numer dezaktywujący: 80460 lub 195 (dla Użytkowników sieci Play)
Komenda dezaktywująca: STOP MP3ZONE
Wiadomość dezaktywująca Serwis należy w każdym przypadku wysłać z numeru telefonu komórkowego, dla którego Serwis został zamówiony.
Istnieje także możliwość zlecenia dezaktywacji Serwisu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: bok@digitalglobalpass.com. W wiadomości e-mail należy podać numer telefonu, dla którego Serwis ma zostać dezaktywowany.
Dezaktywacja Serwisu skutkuje zakończeniem dostępu do Multimediów oferowanych w Usłudze MP3ZONE z chwilą zakończenia opłaconego okresu dostępu.
6. Od momentu aktywacji Serwisu, dostęp do Usługi będzie przedłużany raz w tygodniu wg. poniższej stawki:
Stawka: 28,44 zł netto / 34,99 zł brutto
Częstotliwość przedłużania dostępu: 1 raz/miesiąc
7. Każdy Użytkownik Serwisu po dokończeniu rejestracji, o której mowa w ust. 4 powyżej uzyskuje dostęp do Multimediów oferowanych w Usłudze MP3ZONE na stronie m.Mp3zone.pl.
III. Opłaty
1. Użytkownik obciążany jest stawką której wysokość określona została w par. II ust. 6 Regulaminu. Dostęp jest automatycznie przedłużany z częstotliwością zgodnie z par. II ust. 6.
2. Opłaty doliczane są przez Operatorów do rachunku za usługi telekomunikacyjne w przypadku użytkownika końcowego postpaid lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie użytkownika końcowego (w przypadku użytkownika końcowego prepaid).
3. Określona w Regulaminie stawka nie obejmuje opłat związanych z uzyskaniem przez Użytkownika dostępu do sieci Internet ani ewentualnych opłat związanych z transmisją danych.
4. Użytkownik korzystający z Usługi dostępowej świadczonej przez Polkomtel Sp. z o.o., w ramach której uzyskał kod, nie będzie ponosił opłat za skorzystanie z MP3ZONE.
IV. Pozostałe zasady dotyczące korzystania z Serwisu oraz Usług
1. Realizacja aktywacji Serwisu i możliwość skorzystania przez Użytkownika z Usługi jest uzależniona od należytego wypełnienia przez Użytkownika wymogów wynikających z niniejszego Regulaminu. W szczególności, Użytkownik powinien we własnym zakresie zapewnić spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych w celu korzystania z Serwisu oraz Usługi::
a) telefon komórkowy wyposażony w aktywną kartę SIM w sieci jednego z Operatorów posiadające z funkcjonalności umożliwiające aktywację i korzystanie z Serwisu, (w tym odbieranie wiadomości SMS, brak blokad w rozumieniu odpowiedniego regulaminu danego Operatora uniemożliwionych korzystanie z Usługi dostępowej),
b) połączenie z siecią Internet,
c) komputer, telefon lub inne urządzenie cyfrowe z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (np.: Internet Explorer 6 i wyższa, Firefox 4 i wyższa, Opera 10 i wyższa, Safari 3 i wyższa, Google Chrome)
d) prawidłowe skonfigurowanie ww. urządzeń w zakresie transmisji danych).
2. Użytkownik powinien być uprawniony do korzystania z urządzeń, o których mowa w ust. 1 powyżej w zakresie umożliwiającym mu korzystanie z Serwisu i Usługi MP3ZONE.
3. Dodatkowe informacje dotyczące funkcjonalności oraz interoperacyjności Multimediów, w tym kompatybilność z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urządzenia, na którym Multimedia maja zostać odtwarzane, a także ewentualne techniczne środki ich ochrony, mogą być również podane na stronie m.Mp3zone.pl przy wybranych przez Użytkownika Multimediach.
4. Użytkownik powinien chronić hasło i dostęp do swojego telefonu komórkowego/komputera lub konta umożliwiającego korzystanie z Serwisu czy Usługi przed nieuprawnionym użyciem przez osoby trzecie.
5. Multimedia udostępniane Użytkownikowi, zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały. Także sam układ i wybór prezentowanych treści stanowi samoistny przedmiot ochrony na gruncie prawa polskiego, w tym w szczególności na gruncie ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 21 lipca 2001 roku o ochronie baz danych oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku Prawo własności przemysłowej.
6. Użytkownik uzyskujący dostęp do Multimediów w ramach Usług ma prawo do korzystania z nich wyłącznie w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie tj. w zakresie odtwarzania Multimediów na telefonie, komputerze czy innym przeznaczonych do tego urządzeniu. W szczególności Użytkownik nie jest uprawiony dokopiowania, zwielokrotniania, modyfikowania, prezentowania, publikowana, czy rozpowszechniane w jakikolwiek sposób Multimediów czy ich części. Użytkownik uzyskuje uprawnienie do korzystania z Multimediów w zakresie opisanym powyżej wyłącznie na użytek własny (tj. na użytek osoby, na której rzecz świadczona jest dana Usługa). W szczególności oznacza to, że niedopuszczalne jest wykorzystywanie Multimediów lub ich części w celach komercyjnych, w tym niedopuszczalne jest wykorzystywanie ich na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, odsprzedaż, ani inne formy udostępniania osobom trzecim.
7. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
V. Odpowiedzialność za dostarczenie Usługi i zgodność Usługi z umową
1. DGP będzie zobowiązana dostarczyć Użytkownikowi Usługę (tj. umożliwić dostęp do Serwisu) niezwłocznie po zawarciu umowy.
2. Jeżeli DGP nie dostarczył Usługi, Użytkownik może wezwać DGP do jej dostarczenia. Jeżeli DGP nie dostarczy Usługi niezwłocznie, Użytkownik może odstąpić od umowy. Użytkownik może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Usługi jeżeli: (i) z oświadczenia DGP lub okoliczności wyraźnie wynika, że DGP nie dostarczy Usługi lub (ii) Użytkownik i DGP uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a DGP nie dostarczyła jej w tym terminie.
3. DGP ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Usługi z umową (dostarczanej w sposób ciągły), który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową Usługa miała być dostarczana. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił. Powyższe domniemanie nie ma zastosowania, jeżeli środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których DGP poinformowała Użytkownika w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy lub w innych przypadkach przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
4. Jeżeli Usługa (Multimedia dostarczone w ramach Serwisu) jest niezgodna z umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia Usługi do zgodności z umową. DGP doprowadza Usługę do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której została poinformowana przez Użytkownika o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika, uwzględniając charakter oraz cel, w jakim Usługa jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Multimediów (Usługi) do zgodności z umową ponosi DGP.
5. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu opłaty albo odstąpieniu od umowy, gdy: (i) doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów, (ii) DGP nie doprowadziła Usługi do zgodności z umową zgodnie z ust. 4 powyżej, (iii) brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, mimo że DGP próbowała doprowadzić je do zgodności z umową, (iv) brak zgodności Usługi z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie opłaty albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania doprowadzenia ich do zgodności z umową, (v) z oświadczenia DGP lub okoliczności wyraźnie wynika, że DGP nie doprowadzi Usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.
5. W pozostałym zakresie do odpowiedzialności DGP za zgodność Usługi z umową stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta
VI. Postepowanie reklamacyjne
1. Niezależnie i bez wpływu na przewidzianą przepisami powszechnie obowiązującego prawa odpowiedzialność DGP wobec konsumenta oraz uprawnienia przysługujące konsumentowi w zakresie zgłaszania i dochodzenia roszczeń, Użytkownik ma prawo składać DGP reklamacje dotyczące Usługi i Serwisu, w szczególności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi lub wykrytymi wadami.
2. W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania, reklamacja Użytkownika może zostać zgłoszona drogą telefoniczną do Biura Obsługi Klienta pod numerem 22 2690002 od poniedziałku do piątku (bez dni świątecznych) w godzinach 9:00-17:00 (opłata według taryfy operatora) lub przesłana do DGP w formie wiadomości email na adres poczty elektronicznej: bok@digitalglobalpass.com lub zostać wysłana w formie pisemnej na adres podany w par. 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu z dopiskiem "Serwis MP3ZONE lub „MP3ZONE". Reklamacja powinna zawierać:
a. dane Użytkownika umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikację jako Użytkownika Serwisu, w tym adres email i numer telefonu;
b. nazwę Serwisu lub Usługi, której reklamacja dotyczy,
c. zarzuty Użytkownika,
d. okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,
e. ewentualnie żądany przez Użytkownika sposób załatwienia reklamacji lub usunięcia zarzucanego naruszenia.
3. DGP zobowiązuje się udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. DGP może przesłać odpowiedz w formie wiadomości email na adres Użytkownika, jeżeli został on podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
4. Zalecane jest, aby do czasu rozpatrzenia reklamacji dotyczącej problemów z aktywacją Serwisu Użytkownik powstrzymał się od składania kolejnych zamówień Serwisu.
5. Dodatkowo reklamacje dotyczące opłat za Serwis oraz Usługi dostępowej Operatora mogą być składane bezpośrednio do Operatora właściwego dla osoby składającej reklamacje i w trybie określonym przez tego Operatora.
6. Użytkownikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń w sądzie. Użytkownik będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń tj. możliwość złożenia wniosku o rozstrzygniecie sporu do stałego polubownego sadu konsumenckiego działającego przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej (WIIH) czy wystąpienia z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
VII. Postanowienia końcowe
1. Użytkownikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy Użytkownik możne wykonać poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia wskazującego wolę odstąpienia od umowy, przesyłanego pocztą na adres DGP wskazany w art. I ust. 1 Regulaminu bądź mailowo na adres: bok@digitalglobalpass.com Użytkownik może skorzystać z następującego wzoru oświadczenia:
- Adresat: Digital Global Pass SAS, przy 350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, Francja, e-mail: bok@digitalglobalpass.com
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy dostępu do serwisu MP3ZONE zamówionego przy użyciu numeru telefonu …………
- Data zawarcia umowy …………………………
- Imię i nazwisko Użytkownika(-ów) …………………….
- Adres Użytkownik(-ów) ……………………….
- Podpis Użytkownik(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data ……………..
(*) niepotrzebne skreślić.
3. W przypadku odstąpienia od umowy DGP zwraca Użytkownikowi poniesione przez Użytkownika opłaty, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 4 poniżej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu.
4. Jeżeli Użytkownik wykonuje prawo do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu przez DGP – na wyraźną̨ prośbę̨ (żądanie) Użytkownika – świadczenia Usługi przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy, Użytkownik ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
5. Prawo do odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta, w szczególności gdy:
a) DGP wykonał w pełni Usługę̨ przed upływem terminu do odstąpienie od umowy za wyraźną̨ i uprzednią zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia Usługi, że po spełnieniu świadczenia przez DGP utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
b) świadczenie dotyczy dostarczenia treści cyfrowych, które nie są̨ zapisane na nośniku materialnym, za które Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się̨ za wyraźną̨ i uprzednią zgodą Użytkownika przed upływem terminu do odstąpienia, który to Użytkownik został poinformowany przez DGP przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez DGP utraci prawa odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości, a DGP przekazał Użytkownikowi potwierdzenie, o którym mowa w ustawie o prawach konsumenta.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem maja zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego prawa, w szczególności ustawy o prawach konsumenta.
7. W zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy prawa DGP zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z następujących ważnych przyczyn: zmiana cech lub funkcji Usługi lub wprowadzenie nowych czy dodatkowych cech lub funkcji związanych z rozwojem funkcjonalności Usługi, postępem technicznym lub technologicznym lub mająca na celu usprawnienie działania Usługi czy zapewnienie bezpiecznego korzystania z Usługi czy uniemożliwienie korzystania z Usługi w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, niniejszym Regulaminem lub dobrymi obyczajami, zmiana w ofercie Usługi, zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na Usługę lub treść Regulaminu, wykonanie obowiązku wynikającego z obowiązujących przepisów prawa, prawomocnego orzeczenia sądu, decyzji lub interpretacji organu administracji. Zmiany Regulaminu będą komunikowane Użytkownikom na stronie Usługi na co najmniej 7 dni przed wejściem w życie tych zmian. W przypadku braku zgody na nowe brzmienie Regulaminu Użytkownik jest uprawiony do rezygnacji z korzystania z Usługi i Serwisu zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
7. DGP może dokonać zmiany Usługi, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową, jedynie z uzasadnionych przyczyn, wskazanych w ust. 7 powyżej. Zmiany nie będą wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika.
8. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Rozporządzenie”), administratorem danych osobowych Użytkowników serwisu MP3ZONE jest Digital Global Pass SAS, przy 350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, Francja, wpisana w Registre du Commerce et des Sociétés pod numerem B 430 325 811. Adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie m.Mp3zone.pl w zakładce Polityka Prywatności
[1] W przypadku niektórych Operatorów możliwe także uwierzytelnienie numeru telefonu przez systemy Operatora gdy telefon łączy się z siecią Internet po sieci Operatora. Jeśli numer zostanie uwierzytelniony jako należący do klienta danego Operatora Użytkownik od razu otrzyma bezpłatną wiadomość SMS z unikalnym kodem autoryzacyjnym PIN
Polityka prywatności
1. Cel polityki ochrony danych
Digital Global Pass ustanawia niniejszą politykę ochrony danych osobowych w zakresie przepisów dotyczących ochrony danych uwzględniając standardy obowiązujące w tej dziedzinie w Unii Europejskiej, a w szczególności postanowienia ogólnego rozporządzenia w sprawie ochrony danych (RODO)[1].
Na mocy niniejszej polityki ochrony danych Digital Global Pass zobowiązuje się, w ramach swojej działalności oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, chronić prywatności swoich potencjalnych i aktualnych klientów (”podmiotów danych/osób, których dane dotyczą”), zapewniając ochronę, poufność i bezpieczeństwo gromadzonych danych osobowych.
Digital Global Pass zobowiązuje się zapewnić odpowiednie środki finansowe, ludzkie i techniczne by chronić godność, uzasadniony interes i podstawowe prawa osób, których dane dotyczą.
Głównym celem niniejszej polityki ochrony danych jest zebranie w jednym dokumencie jasnych, prostych i dokładnych informacji dotyczących przetwarzania danych przez Digital Global Pass , tak aby umożliwić osobom których dane dotyczą zrozumienie, jakie informacje i dane osobowe (zwane dalej „danymi osobowymi”) są zbierane, w jaki sposób są wykorzystywane i jakie prawa przysługują im w odniesieniu do tych danych.
Digital Global Pass zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszej polityki ochrony danych, według własnego uznania i w dowolnym momencie, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ; Reg. (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r
2. Zarządzanie danymi osobowymi
Digital Global Pass opracowała politykę zarządzania danymi osobowymi.
Polityka ta obejmuje wszystkie wytyczne, zasady, procedury i praktyki wdrożone przez Digital Global Pass w celu uwzględnienia wymagań przepisów dotyczących korzystania i ochrony danych osobowych, których wiodące zasady zostały przedstawione w poniżej.
Digital Global Pass wyznaczyła inspektora ochrony danych osobowych (IOD)).
Zadaniem IODO jest zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz współpraca z organem nadzorczym i z osobami, których dane dotyczą w związku ze zbieraniem lub przetwarzaniem danych osobowych.
Z IODO można kontaktować się pod adresem: „Service RGPD – 350 rue Denis Papin CS 90554 13594 Aix-en-Provence Cedex 3 Francja” lub adres e-mail poniżej « rgpd@dgp-legal.com ».
3. Definicje
– « anonimizacja » oznacza « wynik przetwarzania danych osobowych, który nieodwracalnie zapobiega identyfikacji[2]» ; « zbieranie » oznacza gromadzenie danych osobowych. Dane mogą być zbierane w szczególności za pomocą ankiet/ formularzy online lub poprzez odpowiedzi na zapytania;
– « zgoda » oznacza dowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych;
– « usługodawcy/dostawcy usług » oznaczają w szerokim tego słowa znaczeniu usługodawców, podwykonawców współpracujących z Digital Global Pass ;
– « produkty lub usługi » oznaczają wszystkie produkty i usługi, w tym produkty i usługi technologiczne (strony internetowe, aplikacje i powiązane usługi) oferowane lub które mają być oferowane przez Digital Global Pass i jej spółki zależne;
– «potencjalny klient » oznacza każdą osobę, która skontaktowała się z Digital Global Pass w celu uzyskania informacji o produkcie lub usłudze oferowanej przez Digital Global Pass ,
– « administrator » oznacza osobę lub podmiot, która samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i metody przetwarzania danych osobowych;
– « przetwarzanie danych osobowych » oznacza każdą operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, niezależnie od zastosowanego procesu;
[2] Opinia G29 05/2014 z dnia 10 kwietnia 2014 r. O technikach anonimizacji (WP216)
4. Kiedy Digital Global Pass zbiera dane osobowe
Dane osobowe mogą być zbierane przede wszystkim w związku z:
– kontaktowaniem się z Digital Global Pass ;
– korzystaniem przez klienta z jakichkolwiek produktów i usług Digital Global Pass, w tym usług technologicznych (strona internetowych, aplikacji i powiązanych usług);
– współpracą pomiędzy Digital Global Pass , jej potencjalnymi i aktualnymi klientami;
– wykonaniem umów;
– wykonywaniem obowiązków prawnych lub regulacyjnych związanych z działalnością Digital Global Pass mających wpływ na ochronę danych osobowych, takich jak obowiązki podatkowe, audyt, zapobieganie oszustwom;
– jak również w związku z zarządzaniem relacjami handlowymi, w szczególności podczas składnia reklamacji, skarg lub udziału w badaniach satysfakcji użytkowników; itd.
5. Jakie kategorie danych przetwarzane są przez Digital Global Pass
Dane osobowe oznaczają informacje dotyczące osoby fizycznej umożliwiające jej zidentyfikowanie, bezpośrednio lub pośrednio.
Główne kategorie danych osobowych zbieranych przez Digital Global Pass to: dane kontaktowe, dane identyfikacyjne, zdjęcia, dane związane z korzystaniem z usług, dane dotyczące płatności.
Dane osobowe mogą obejmować: imię i nazwisko, numer telefonu, zdjęcie, nagranie wideo, wymieniane wiadomości, adres pocztowy, adres e-mail, adres IP komputera, rodzaj używanego terminala/urządzenia końcowego.
5.1 Deklaracyjne dane osobowe
Deklaratywne dane osobowe to dane dostarczone przez osoby, których dane dotyczą i zebrane przez Digital Global Pass w związku ze stosunkami handlowymi lub umownych.
Dane te pochodzą głównie od osób, których dane dotyczą oraz osób upoważnionych przez te osoby do przekazania danych do Digital Global Pass .
Przykładowo osoba, której dane dotyczą, może być zobowiązana do podania danych osobowych dotyczących jej sytuacji rodzinnej i ewentualnie jego imienia i nazwiska, danych kontaktowych. Dane te mogą być zbierane przez formularze, które są zdematerializowane na stronie internetowej lub aplikacji mobilnej, na papierze lub w odpowiedzi na pytania zadawane na przykład przez pracownika Digital Global Pass.
5.2 Dane osobowe związane z korzystaniem z produktów i usług Digital Global Pass
Dane osobowe mogą pochodzić z korzystania przez osoby, których dane dotyczą z produktów i usług Digital Global Pass lub mogą dotyczyć działań przeprowadzanych za pośrednictwem produktów i usług oferowanych przez Digital Global Pass w kontekście relacji z podmiotem danych.
Przykładowo, informacje są zbierane w zawiązku z obsługą klienta lub w związku z połączeniem z oferowanymi usługami lub korzystaniem z usług online (korzystanie z aplikacji).
5.3 Dane osobowe pochodzące od podmiotów trzecich
Przetwarzane dane osobowe mogą również pochodzić od:
– dostawców usług;
– organów publicznych lub nadzoru;
– podwykonawców, dostawców Digital Global Pass lub podmiotów trzecich, jeśli ich polityka ochrony danych na to pozwala;
– innych produktów lub usług świadczonych przez podmioty trzecie zamówionych przez osoby, których dane dotyczą i / lub osoby te zezwoliły na udostępnianie danych Digital Global Pass .
5.4 Publiczne dane osobowe
Digital Global Pass może gromadzić publiczne dane osobowe podmiotów danych.
Publiczne dane osobowe to informacje lub dane osobowe wytworzone lub otrzymane przez organ administracyjny lub publiczny w ramach wykonywania jego zadań, opublikowane przez organ lub przekazywane na żądanie każdej osobie.
Digital Global Pass może wykorzystywać informacje publiczne lub dane osobowe, jeśli zezwalają na to przepisy prawa i regulacje oraz zgodnie z odpowiednimi zasadami przekazywania i ponownego wykorzystania określonymi w tych przepisach.
5.5 Dane osobowe obliczone lub wywnioskowane przez Digital Global Pass
Digital Global Pass może generować lub obliczać nowe dane osobowe na podstawie deklaratywnych danych osobowych lub danych związanych z funkcjonowaniem narzędzi technologicznych.
Służy to w szczególności do poznania swoich klientów, dostosowania produktów i usług, dostosowania ofert, które mogą być składane klientom, w takim przypadku Digital Global Pass może definiować profile, segmenty biznesowe lub marketingowe.
5.6 Szczególne kategorie danych osobowych
Szczególne kategorie danych osobowych to dane, które ujawniają pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe lub przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne dane do celów zidentyfikowania konkretnej osoby fizycznej, dane dotyczące zdrowia lub życia seksualnego lub orientacji seksualnej osoby fizycznej.
Szczególne kategorie danych osobowych, które muszą być przedmiotem szczególnej ochrony, nie są przetwarzane przez Digital Global Pass , a w przypadku gdy ich przetwarzanie stanie się konieczne, Digital Global Pass zobowiązuje się do ich przetwarzania zgodnie z zasadami określonymi w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych.
Może się zdarzyć, że dana osoba zdecyduje się udostępnić Digital Global Pass niektóre z takich informacji, takie jak rasa, orientacja seksualna lub przekonania religijne, w takim przypadku decyzja o przekazaniu tych informacji oznacza zgodę na ich przetwarzanie.
6. Dane osobowe przetwarzane przez Digital Global Pass
Digital Global Pass przetwarza następujące główne dane osobowe w odniesieniu do użytkownika:
nazwisko, imię;
płeć;
poszukiwany płeć;
języki;
data urodzenia: wiek;
narodowość / miejsce pochodzenia;
liczba dzieci;
adres e-mail
adres pocztowy;
numer telefonu;
alias (identyfikator zaszyfrowany przez operatora komórkowego umożliwiający nawiązanie kontaktu przez SMS);
dane dotyczące osób powiązanych (dzieci, rodziców, małżonków);
dane dotyczące połączeń i zapytań do aplikacji (IP, urządzenie, logi, znaczniki);
fotografie;
wiadomości wymieniane na serwisach społecznościowych lub z obsługą klienta;
SMS wysłany lub odebrany;
rozmowy z obsługą klienta;
połączenia z usługami o wartości dodanej;
dane bankowe;
dowód osobisty;
rachunki telefoniczne
7. Odbiorcy danych zebranych przez Digital Global Pass
7.1 Digital Global Pass jako administrator
Zebrane dane osobowe, a także dane, które zostaną zebrane później, są zbierane dla Digital Global Pass SA jako administratora danych.
Digital Global Pass zapewnia, że dostęp do danych osobowych mają tylko upoważnione osoby i tylko gdy jest to niezbędne do wykonywania ich zadań.
Niektóre dane osobowe mogą być przesyłane podmiotom trzecim w celu spełnienia prawnych, regulacyjnych lub umownych zobowiązań lub prawnie upoważnionym organom.
Do kategorii odbiorców danych należą: klienci, spółki Digital Global Pass, dział finansowy i księgowy, dział prawny, dział sprzedaży, wewnętrzny dział obsługi klienta, dostawcy usług technicznych, dostawcy usług odpowiedzialni za relacja z klientami.
7.2 Digital Global Pass jako procesor
W ramach swoich umów z partnerami Digital Global Pass może zbierać i przetwarzać dane w imieniu swoich partnerów, którzy w tych przypadkach są administratorami danych i ostatecznymi odbiorcami zebranych danych.
Digital Global Pass zapewnia takie same środki bezpieczeństwa dla takiego przetwarzania i danych, jak dla przetwarzania i danych, dla których Digital Global Pass jest administratorem.
8. Jak długo Digital Global Pass przechowuje dane osobowe?
Dane osobowe są przechowywane w systemach informatycznych Digital Global Pass lub jej podwykonawców lub usługodawców. Z zastrzeżeniem przekazywania podmiotom trzecim, dane osobowe są przechowywane w centrum danych i przetwarzane w Europie.
Co do zasady Digital Global Pass zobowiązuje się do wyboru podwykonawców i usługodawców spełniających najwyższe kryteria jakości i bezpieczeństwa oraz oferujących wystarczające gwarancje pod względem niezawodności, bezpieczeństwa a także zasobów by wdrożyć środki techniczne i organizacyjne.
Digital Global Pass zna miejsca hostingu swoich danych tak aby móc wykazać właściwym organom nadzorczym spełnienie swoich obowiązków.
9. Wiodące zasady dotyczące ochrony danych osobowych
RODO wzmocniło obowiązek udzielania informacji osobom, których dotyczą zbierane dane osobowych.
9.1 Zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość
9.1.1 Zgodność z prawem
Digital Global Pass nie będzie przetwarzać danych osobowych niezgodnie z prawem, zakładając, że zgodność z prawem oceniana jest w oparciu jedne z warunków opisanych poniżej.
Zgoda osoby, której dane dotyczą. Digital Global Pass może przetwarzać dane, gdy osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub kilku określonych celach.
Niepełnoletni. Usługi oferowane przez Digital Global Pass nie są przeznaczone dla nieletnich dzieci. Osoba, której dane dotyczą, potwierdza, że ukończyła 18 lat aby zamówić lub korzystać z usług Digital Global Pass . Do rodziców i każdej osoby sprawującej władzę rodzicielską należy decyzja, czy ich małoletnie dziecko może korzystać z usług
Zgoda ta może być wyrażona w formie pisemnego oświadczenia, drogą elektroniczną, ustnego oświadczenia lub podczas korzystania z usług.
Wykonanie umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy. Digital Global Pass może przetwarzać dane gdy jest to konieczne do wykonania umowy.
Na przykład przetwarzanie jest realizowane w ramach wykonywania umowy podczas czynności zarządzania umowami, takimi jak zwroty lub zarządzanie zaległymi płatnościami.
Obowiązki prawne i regulacyjne. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia prawnych lub regulacyjnych obowiązków Digital Global Pass .
Takie obowiązki prawne lub regulacyjne dotyczą na przykład kontroli i monitoringu związanego z kontrolą wewnętrzną, której podlega Digital Global Pass , a w szczególności zobowiązań bankowych i podatkowych.
W związku z tym wymagane może być zażądanie określonych informacji dotyczących niektórych operacji, jeśli wymaga tego prawo lub regulacje, oraz przekazanie informacji i danych osobowych podmiotom trzecim.
Prawnie uzasadnione interesy Digital Global Pass. Digital Global Pass może przetwarzać dane gdzie przetwarzanie jest konieczne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów przez Digital Global Pass lub podmiot trzeci. Uzasadnione interesy realizowane przez Digital Global Pass są zróżnicowane, ale mogą obejmować:
– poprawę wiedzy marketingowej o podmiotach danych;
– ulepszanie produktów i usług;
– segmentację, profilowanie, poszukiwanie, segmentację marketingowa.
Takie przetwarzanie danych jest realizowane z uwzględnieniem interesów i praw podstawowych osób, których dane dotyczą. Takiemu przetwarzania towarzyszą środki i gwarancje zapewniające ochronę interesów i praw zainteresowanych osób, osób, których dane dotyczą oraz które pozwalają na zachowanie równowagi z uzasadnionymi interesami realizowanymi przez Digital Global Pass .
9.1.2 Rzetelność i przejrzystość
34. Digital Global Pass zobowiązuje się do udzielania informacji, które są uczciwe, jasne i przejrzyste.
35. Digital Global Pass zobowiązuje się informować osoby, których dane dotyczą, o każdej przeprowadzanej przez nią operacji przetwarzania danych poprzez ogłoszenie informacyjne
9.2 Konkretne, wyraźne i prawnie uzasadnione cele
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Digital Global Pass w konkretnych, wyraźnych i zgodnych z prawem celach.
Dbając o etykę i bezpieczeństwo danych osobowych swoich klientów, Digital Global Pass wykorzystuje dane osobowe zgodnie z warunkami niniejszej polityki ochrony danych.
Digital Global Pass wykorzystuje całość lub część danych osobowych w następujących głównych celach:
– podejmowanie kroków na wniosek osób, których dane dotyczą przed zawarciem umowy;
– zarządzanie kontraktami i relacjami z klientami;
– zarządzanie wymianą informacji z partnerami Digital Global Pass w związku roszczeniami lub żądaniami do niej skierowanymi;
– zarządzanie swoimi działaniami (np. audyt wewnętrzny i zewnętrzny) oraz zgodność z obowiązkami prawnymi;
– zarządzanie, ochrona i bezpieczeństwo narzędzi, stron internetowych i aplikacji;
– pomiar jakości i satysfakcji;
– poprawa świadczonych usług;
– opracowywanie usług innowacyjnych
– realizacja pozyskań;
– opracowywanie statystyk handlowych;
– zarządzanie żądaniami osób, których dane dotyczą w zakresie wykonywanie ich praw;
– zarządzanie niezapłaconymi rachunkami, sporami sądowymi, zwalczanie nadużyć finansowych, prania pieniędzy i finansowania terroryzmu oraz unikania podatków;
– zarządzanie opiniami ludzi na temat produktów, usług lub treści;
– zdobywanie wiedzy o kliencie.
9.3 Adekwatność, zasadność i ograniczenie
W przypadku każdej operacji przetwarzania Digital Global Pass zobowiązuje się zapewnić, by przetwarzanie było adekwatne, a także by zbierane i przetwarzane były wyłącznie dane ściśle niezbędne do realizacji zamierzonego celu.
9.4 Prawidłowość danych
Digital Global Pass zobowiązuje się zapewnić by zbierane dane były kompletne i na tyle aktualne na ile pozwalają na to okoliczności.
Osoby, których dane dotyczą mają prawo żądać sprostowania danych, na warunkach podanych poniżej, jeżeli uznają, że ich dane są nieprawidłowe.
9.5 Okres przechowywania i ograniczenie przechowywania danych
Digital Global Pass zobowiązuje się nie przechowywać danych osobowych dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których są one przechowywane lub nie dłużej niż przez czas określony w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych.
gdp.png
Po upływie okresu przechowywania, dane zostaną usunięte z systemu informacyjnego Digital Global Pass .
9.6 Bezpieczeństwo i poufność
Digital Global Pass zobowiązuje się do wdrożenia środków bezpieczeństwa odpowiednich do stopnia wrażliwości danych osobowych w celu ich ochrony przed nieuprawioną ingerencją, utratą, zmianą lub ujawnieniem nieupoważnionym osobom.
Wszystkie pomieszczenia Digital Global Pass , w których przetwarzane są dane osobowe, są chronione elektronicznie i / lub ręcznie przed dostępem nieuprawnionych osób trzecich.
Digital Global Pass przyjęła wewnętrzną zasady i stosuje środki wykonawcze, które uwzględniają ochronę danych w fazie projektowania oraz są zgodne z zasadą domyślnej ochrony danych osobowych.
Na przykład: pseudoanimizacja danych osobowych tak szybko, jak to możliwe lub konieczne.
9.7 Prawo osób, których dane dotyczą
O ile przepisy prawa nie wymagają od Digital Global Pass inaczej, osobom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
prawo do informacji;
prawo dostępu do danych;
prawo do sprostowania danych;
prawo do usunięcia danych lub prawo do bycia zapomnianym;
prawo do przenoszenia danych;
prawo do sprzeciwu;
prawo do ograniczenia przetwarzania;
prawo do określania wytycznych dotyczących przechowywania, usuwania i przekazywania danych osobowych po śmierci.
9.7.1 Jak skorzystania z praw
W przypadku jakichkolwiek pytań lub żądań dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Digital Global Pass , osoby, których dane dotyczą proszone są o kontakt: rgpd@dgp-legal.com
9.7.2 Prawo do złożenia skargi
Osoby, których dane dotyczą mają prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, bez uszczerbku dla jakichkolwiek innych administracyjnych lub sądowych środków ochrony prawnej.
Osoby, których dane dotyczą mogą odwołać się do właściwego organu nadzoru . Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUDO).
.
9.8 Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Osoby, których dane dotyczą, są informowane o możliwości wykorzystania ich danych osobowych dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do celów profilowania.
Profilowanie definiuje się jako „dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się”[4] .
Osoby, których dane dotyczą, mają prawo nie być nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, w przypadku gdy decyzja wywołuje skutki prawne lub w podobny sposób znacząco na nią wpływa. Prawo to nie ma zastosowania, gdy decyzja jest konieczna do zawarcia lub wykonania umowy między podmiotem danych a Digital Global Pass lub gdy przetwarzanie jest oparte na wyraźnej zgodzie osoby, której dane dotyczą.
Zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych, przeprowadzane w opisanych powyżej okolicznościach, może być realizowane przez Digital Global Pass tylko wtedy, gdy wdrożone zostaną właściwe środki ochrony praw i wolności, a także prawnie uzasadnionych interesów osób, których dane dotyczą.
Ponadto osoby, których dane dotyczą mają prawo domagać się interwencji ludzkiej lub wyrazić własne stanowisko lub zakwestionować decyzję zautomatyzowanie podjętą.
[4] Rozporządzenie (UE) 2016/679 z 27-4-2016 : Dz.U. UE 2016 L 119 p.1 s., art. 4 §4.
9.9 Profilowanie
Digital Global Pass może wykorzystywać dane osobowe, w szczególności dane osobowe kontaktowe, jak również inne dane i dane przesyłane w celach komercyjnych i reklamowych, w szczególności do analiz wewnętrznych i statystyk, w celu ulepszenia swoich produktów i usług oraz wysyłania informacji i ofert związanych z Digital Global, takich jak SMS, biuletyny i inne komunikaty reklamowe.
W przypadku tego rodzaju przetwarzania zawsze wymagana jest zgoda osoby, której dane dotyczą.
9.10 Podstawowe zasady przekazywania danych poza Unię Europejską
Dane osobowe, które obywatele Unii Europejskie przekazali Digital Global Pass zgodnie z ustalonymi celami, są przekazywane do krajów w Unii Europejskiej lub spoza Unii Europejskiej.
W przypadku przekazania danych do kraju spoza Unii Europejskiej ustanowione zostały zasady zapewniające ochronę i bezpieczeństwo danych osobowych.
W każdym przypadku Digital Global Pass zobowiązuje się podjąć wszelkie niezbędne i odpowiednie środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych.
Takie dane osobowe mogą być przekazywane, na wniosek osób, których dane dotyczą organom urzędowym oraz upoważnionym organom administracyjnym lub sądowym, lub podmiotom trzecim.
10. Specjalne operacje
10.1 Pliki cookie i inne tagi
Kiedy mówimy o plikach cookie lub tagach rozumiemy technologie umieszczane i odczytywane, na przykład podczas przeglądania strony internetowej, czytania poczty elektronicznej, instalowania lub używania oprogramowania lub aplikacji mobilnej, niezależnie od typu użytego urządzenia końcowego.
Aby poprawić korzystanie i funkcjonalność swoich stron internetowych Digital Global Pass wykorzystuje różne rodzaje plików cookie lub tagów : np.: „pixel tags”; niektóre z nich mogą automatycznie zapisywać i przekazywać dane osobowe do na stron internetowych Digital Global Pass .
Digital Global Pass wdrożyła politykę plików cookie na swoich stronach internetowych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z polityką plików cookie dostępną na stronie podczas kiedy odwiedzisz stronę.
10.2 Wtyczki i moduły społecznościowe
Dostęp i korzystanie przez osoby zainteresowane ze stron internetowych lub aplikacji Digital Global Pass może umożliwić dostęp do danych osobowych zewnętrznym usługodawcom.
Funkcje te nie są automatycznie włączane, ale wymagają wyraźnej zgody użytkowników. Na przykład strony internetowe Digital Global Pass mogą łączyć i przesyłać dane osobowe do sieci społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter lub Instagram, jeśli użytkownik korzysta z pewnych funkcji.
Ponieważ te sieci społecznościowe wykorzystują dane do celów śledzenia i reklamy, Digital Global Pass zaleca konsultowanie zasad korzystania z danych sieciowych i podejmowanie kroków w celu zwiększenia prywatności danych.
Informacje o plikach cookie:
Podczas przeglądania, nasza strona może pobierać lub przechowywać informacje, głównie w postaci plików cookie, w przeglądarce na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie.
Nasza strona została zaprojektowana tak, aby zwracać szczególną uwagę na potrzeby i oczekiwania naszych użytkowników.
Oto kilka sposobów, w jakie używamy pliki cookie by lepiej zaspokoić potrzeby i oczekiwania naszych użytkowników: identyfikacja Ciebie i umożliwienie Ci dostępu do Twojego konta, zapamiętywanie Twoich odwiedzin i wyborów, dostosowanie oferowanych przez Nas ofert i analiza ruchu na stronie.
Informacje te mogą dotyczyć Ciebie, Twoich preferencji lub Twojego urządzenia końcowego i służą głównie do tego, aby strona działała tak sprawienie jakbyś tego oczekiwał.
Dzielimy się również informacjami o korzystaniu z naszej strony z naszym mediami społecznościowym, a także parterami reklamowym i analitycznym.
Informacje te nie identyfikują Cię bezpośrednio, ale mogą zapewnić Ci spersonalizowaną możliwość korzystania ze stron internetowych. Okres przechowywania tych informacji na Twoim komputerze zależy od odwiedzanej przez Ciebie strony.
Na naszej stronie używane są różne rodzaje plików cookie, które wykorzystywane są do różnych celów. Niektóre są niezbędne do korzystania z naszej strony.
Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, możesz nie zezwalać na niektóre rodzaje plików cookie. Jednak zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na korzystanie przez Ciebie z witryny oraz na usługi, które jesteśmy w stanie zaoferować.
Te pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania naszej strony. Pozwalają Tobie korzystać z głównych funkcji naszej strony (np. dostęp do Twojego konta). Bez tych plików cookie nie będziesz mógł normalnie korzystać z naszej strony. Ten rodzaj plików cookie zamieszczany jest przez naszą stronę i dotyczy tylko funkcjonowania naszej strony.
Możesz ustawić swoją przeglądarkę, tak by blokowała lub powiadamiała Cię o tych plikach cookie, jednakże może to spowodować, że niektóre części witryny nie będą działać. Te pliki cookie nie przechowują żadnych informacji umożliwiających identyfikacje Ciebie.
Przykład plików cookie:
PHPSESSID lub nautisession_v3: do przechowywania danych nawigacyjnych umożliwiających przejście z jednej strony na drugą bez utraty informacji
SB_CNIL: Plik cookie został zdeponowany, gdy użytkownik zaakceptuje informacje dotyczące plików cookie i aby uniknąć ponownego proponowania
authkey: Plik cookie zdeponowany po uwierzytelnieniu użytkownika. Pozwala na ponowne uwierzytelnienie użytkownika bez podawania loginu i hasła
resolution: Plik cookie umieszczony w celu poznania rozdzielczości ekranu użytkownika w celu dostosowania wyświetlacza do optymalnego wykorzystania.
SB_ADBLOCKDETECT: Plik cookie zdeponowany, gdy użytkownik zobaczył komunikat wskazujący, że ma addblocker
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają nam poznać sposób korzystania z naszej strony i jej wydajność oraz usprawnić działanie strony (na przykład: najczęściej oglądane podstrony na stronie).
Wszystkie informacje zebrane za pomocą plików cookie mają zbiorczy charakter, a zatem są anonimowe. Jeśli nie zostawisz tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, że odwiedziłeś naszą stronę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności. Są to pliki cookie które głównie umieszczane są przez naszą stronę.
Przykład plików cookie:
_ga: Używany przez Google Analytics do przypisania unikalnego pliku cookie i zdefiniowania pojęcia użytkownika.
_GID: Używany przez Google Analytics. Przypisuje unikalny numer do generowania statystyk użytkowania witryny
_gat: Używany przez Google Analytics do zmniejszenia liczby zapytań
_dc_gtm_ *: Używany przez Google Tag Managera w celu ograniczenia prędkości zapytań – ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu
_gcl_au: Używany przez Google Ads do śledzenia rozmów z różnych bezpośrednich lub polecanych kanałów promocji
Funkcjonalne pliki cookie
Są to pliki cookie, które pozwalają nam spersonalizować Twoje korzystanie z naszej stronie. Pozwalają również Tobie skorzystać z naszych spersonalizowanych porad i ofert promocyjnych w zależności od pochodzenia nawigacji (na przykład, jeśli zostałeś przekierowany z naszych witryn partnerskich). Mogą być one również używane do dostarczania żądanych przez Ciebie funkcji.
Reklamowe pliki cookie
Są to pliki cookie używane do prezentowania na naszej stronie lub poza naszą stroną, podczas gdy przeglądasz Internet reklam lub informacji dostosowanych do Twoich zainteresowań. Służą do ograniczenia liczby wyświetleń reklamy i pomagają w mierzyć skuteczności kampanii reklamowej. Nie sprzedajemy twoich danych ani nie ujawniamy Twojej tożsamości reklamodawcom.
Odrzucenie takich plików cookie nie ma wpływu na korzystanie z naszej strony. Jednak odrzucenie reklamowych plików cookie nie spowodowuje zatrzymania pojawiania się reklam na naszej stronie lub w Internecie. Spowoduje tylko, że reklama nie będzie odzwierciedlać Twoich zainteresowań lub preferencji.
Te pliki cookie zależą głównie od agencji reklamowych. Nie możemy ich wyczerpująco wymienić.
Przykład plików cookie:
_fbp: Używany przez Facebooka, aby lepiej zrozumieć, czego użytkownicy szukają w witrynie i aby móc wyświetlać tylko reklamy istotne dla użytkownika.
Taregtowanie
Informujemy, że możemy korzystać z zaawansowanych funkcji targetowania, takich jak „retargeting” (wyświetlanie reklam podczas przeglądania przez Ciebie stron poza naszą stroną lub kontakt e-mail – po przeglądaniu produktów na naszej stronie). Funkcje te możliwe dzięki wykorzystaniu plików cookie są zamieszczane przez partnerów, w celu zaprezentowania Tobie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb oraz w związku z Twoimi ostatnim zachowaniem na naszej stronie. Możesz zakończyć targetowanie w dowolnym momencie, odrzucając reklamowe pliki cookie w przeglądarce lub za pośrednictwem narzędzi służących do zarządzania preferencjami w zakres reklam oferowanych przez partnerów lub linków do rezygnacji z zamieszczanych w wiadomościach e-mail.
Twoje wybory nigdy nie są ostateczne. W każdej chwili możesz wyłączyć wszystkie lub niektóre pliki cookie zgodnie z metodami opisanymi poniżej.
Dla zarządzania plikami cookie i Twoimi wyborami, zmiana ustawień każdej przeglądarki jest dokonywana jest w inny sposób. Informujemy, że ustawienie przeglądarki na odrzucanie plików cookie, może spowodować, że niektóre funkcje witryny nie będą dostępne. W żaden sposób nie będziemy w tym zakresie ponosić odpowiedzialności.
Jeśli nie chcesz, aby nasza witryna zapisywała pliki cookie w przeglądarce w celu pomiaru oglądalności, możesz kliknąć poniższy link dezaktywujący, który zapisze plik cookie w przeglądarce, który tylko dezaktywuje pliku cookie do pomiaru oglądalności witryn:
Możesz zarządzać wykorzystywaniem tych plików cookie, odwiedzając platformę zarządzania reklamowymi plikami cookie oferowaną przez profesjonalne podmioty: http://www.youronlinechoices.com/fr/controler-ses-cookies/ i postępując zgodnie z instrukcjami tam zawartymi. Będziesz mógł poznać firmy zarejestrowane na tej platformie, które oferują Ci możliwość odrzucenia lub zaakceptowania plików cookie wykorzystywanych przez te firmy w celu dostosowania reklam i przeglądanych informacji, które mogą być wyświetlane na Twoim urządzeniu.