Jeśli masz pytania lub sugestie,
Pocztą:
Digital Global Pass SAS
350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon
13100 Aix-en-Provence
Francja
Przez e-mail:
Wysyłając wiadomość e-mail na adres bok@digitalglobalpass.com
Przez numer telefonu:
Regulamin
Regulamin swiadczenia uslugi Mp3zone oraz serwisów subskrypcyjnych
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) okresla ogólne zasady korzystania z uslug przeznaczonych na telefony komórkowe lub komputery, prezentowanych przez DIGITAL GLOBAL PASS (PS Mobile Access), 350 rue Denis Papin – Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon – 13100 Aix-en-Provence, RCS : 390 944 429 (zwana dalej „DGP”). Adres do korespondencji: 350 rue Denis Papin - Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com
2. Z okreslonych w niniejszym Regulaminie Serwisów moga korzystac Uzytkownicy sieci nastepujacych operatorów: Orange Polska S.A. (ORANGE), sieci T-Mobile Polska S.A. (T-MOBILE), sieci P4 Sp z o.o. (PLAY), oraz Polkomtel Sp. z o.o. (PLUS) („Operatorzy” lub „Operator” w zaleznosci od kontekstu).
3. Uzytkownicy zobowiazani sa do korzystania z Uslugi oraz z Serwisu w granicach obowiazujacego w Polsce prawa oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
4. DGP nieodplatnie udostepnia Regulamin w sposób, który umozliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie tresci Regulaminu za pomoca systemu teleinformatycznego, którym posluguje sie DGP, a wiec na stronie internetowej m.mp3zone.pl Regulamin dostepny jest takze w siedzibie DGP.
5. Uzytkownik powinien zapoznac sie z trescia Regulaminu, który ustanawia aktualne zasady i warunki korzystania z Uslugi oraz Serwisu.
6. Kazdy Uzytkownik zobowiazany jest zapewnic we wlasnym zakresie spelnienie nastepujacych minimalnych wymagan technicznych w celu korzystania z Serwisu oraz Uslug:
1) telefon komórkowy lub inne urzadzenie wyposazone w funkcjonalnosci umozliwiajace korzystanie z Serwisu,
2) polaczenie z siecia Internet,
3) komputer lub inne urzadzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalajacym na przegladanie stron internetowych (np.: Internet Explorer 6 i wyzsza, Firefox 4 i wyzsza, Opera 10 i wyzsza, Safari 3 i wyzsza, Google Chrome), a takze powinien byc uprawniony do korzystania z tych urzadzen w zakresie umozliwiajacym mu korzystanie z Serwisu.
7. Okreslone w Regulaminie zasady i warunki korzystania z Uslugi i Serwisu dotycza wylacznie uzytku osobistego, niemajacego charakteru komercyjnego (np. dzialalnosci gospodarczej). Uzytkownika obowiazuje zakaz dostarczania tresci o charakterze bezprawnym.
8. Tresci udostepniane Uzytkownikowi, zawieraja chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem wlasnosci przemyslowej materialy, w szczególnosci: znaki towarowe, programy komputerowe i gry. Takze sam uklad i wybór prezentowanych tresci stanowi samoistny przedmiot ochrony na gruncie prawa polskiego, w tym w szczególnosci na gruncie ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 ze zm.), ustawy z dnia 21 lipca 2001 roku o ochronie baz danych (Dz. U. Nr 128, poz. 1402 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku Prawo wlasnosci przemyslowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 119, poz. 1117 ze zm.).
9. Uzytkownik jest uprawniony do wykorzystywania udostepnianych tresci wylacznie w celach i zakresie okreslonym w par. IV pkt. 4 niniejszego Regulaminu. W szczególnosci tresci nie moga byc kopiowane, zwielokrotnianie, modyfikowanie, przerabianie, opracowywanie, publikowane, wyswietlane, przesylane lub rozpowszechniane w jakikolwiek sposób.
10. Ilekroc w Regulaminie uzyte sa wymienione ponizej sformulowania, nalezy je rozumiec w nastepujacy sposób:
SMS/wiadomosc SMS (Short Message Service) - jest to krótka wiadomosc tekstowa, skladajaca sie z nie wiecej niz 160 znaków (litery, cyfry, znaki szczególne), która mozna przeslac na dowolny telefon komórkowy, zawierajaca tresc wpisana przez nadawce oraz umozliwiajaca identyfikacje numeru telefonu komórkowego jej nadawcy.
Multimedia - oznacza różnego rodzaju cyfrowe produkty, w tym: muzyka, gry, filmy, virale, PC, gry online, programy i aplikacje oferowane w Usłudze, do których dostęp Użytkownik uzyskuje w ramach Serwisu. Multimedia zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały, w szczególności: znaki towarowe i programy komputerowe.
Usluga/ Usluga Mp3zone – oznacza usluge, swiadczona droga elektroniczna na podstawie niniejszego Regulaminu na indywidualne zadanie. Usluga to serwis Mp3zone, z odplatnym dostepem subskrypcyjnym (w ramach danego Serwisu) do oferowanych w nim Multimediów uzyskiwanym w zawiazku ze skorzystaniem przez Uzytkowania z uslugi dostepowej danego Operatora.
Uzytkownik – pelnoletnia osoba fizyczna, korzystajaca z Serwisu na podstawie niniejszego Regulaminu, przy czym osoby o ograniczonej zdolnosci do czynnosci prawnych moga korzystac z Serwisu pod warunkiem wyrazenia zgody przez przedstawiciela ustawowego, a osoby nieposiadajace zdolnosci do czynnosci prawnych, pod warunkiem dzialania w ich imieniu przedstawiciela ustawowego.
Serwisy/ Serwis – serwis o charakterze subskrypcyjnym w ramach którego, do momentu jego dezaktywacji przez Uzytkownika, Uzytkownik, w zawiazku ze skorzystaniem z uslugi dostepowej danego Operatora, uzyskuje odplatny dostep do Multimediów oferowanych w Usludze (dostep jest automatycznie przedluzany z czestotliwoscia, okreslona w Regulaminie dla danego Serwisu).
II. Zasady korzystania
1. Opis Uslugi oraz Serwisu dostepny jest na stronie internetowej m.mp3zone.pl lub w reklamach i materialach promocyjnych.
2. Aktywacja mozliwa jest w nastepujacy sposób:
a) Uzytkownik powinien wpisac na stronie, swój numer telefonu. Po wpisaniu numeru telefonu Uzytkownik otrzyma od Operatora na numer telefonu, który wpisal na stronie wiadomosc SMS z unikalnym kodem PIN, który nastepnie powinien wpisac równiez na przedmiotowej stronie i go zatwierdzic albo
b) Uzytkownik powinien kliknac na stronie internetowej, odpowiednio opisany buton (przycisk), potwierdzajac tym samym chec zamówienia Serwisu. B) Uzytkownik klikajac w przycisk aktywacyjny, zapoznaje sie z regulaminem Serwisu oraz wyraza zgode na przetwarzanie danych osobowych. Klikniecie w buton jest jednoznaczne z zapisem do Serwisu.
3. Po aktywacji Serwisu Uzytkownik otrzyma wiadomosc SMS zawierajaca m.in.: potwierdzenie aktywacji Serwisu, informacje dot. kosztu i czestotliwosci przedluzania dostepu, linku do Regulaminu, informacje o sposobie bezplatnej dezaktywacji Serwisu.
4. Uzytkownik który dokonal aktywacji Serwisu, otrzyma dane: login oraz haslo niezbedne do dokonczenia rejestracji w Usludze na stronie m.mp3zone.pl
5. Dezaktywacji danego Serwisu (rozwiazania umowy o swiadczenie uslug droga elektroniczna) mozna dokonac w kazdym czasie, wysylajac wiadomosc SMS o podanej ponizej tresci na wskazany ponizej numer. Dezaktywacja Serwisu jest bezplatna.
Nazwa Serwisu: MP3ZONE
Numer dezaktywujacy: 80460 lub 195 (dla użytkowników sieci Play)
Komenda dezaktywujaca: STOP MP3ZONE
Wiadomosc dezaktywujaca dany Serwis nalezy w kazdym przypadku wyslac z numeru telefonu komórkowego, dla którego dany Serwis zostal zamówiony.
6. Od momentu aktywacji Serwisu, dostep bedzie przedluzany raz w miesiącu wg. ponizszej stawki:
Nazwa Serwisu: MP3ZONE
Stawka: 28,48zl netto / 35 zl brutto
Czestotliwosc przedluzania dostepu: 1 raz/miesiąc
Liczba otrzymywanych kredytów: 35
7. Kazdy Uzytkownik Serwisu po dokonczeniu rejestracji, o której mowa w ust. 4 powyzej ma dostep do Uslugi. Multimedia do których dostep Uzytkownik uzyskuje w ramach Serwisu MP3ZONE sa dostepne na stronie m.mp3zone.pl.
8. Za pobranie Multimediów, Uzytkownikowi zostanie odjeta podana przy wybranych przez Uzytkownika Multimediach liczba kredytów z posiadanej przez niego puli kredytów.
9. DGP w ramach promocji moze przyznac Uzytkownikom prawo do pobrania okreslonych Multimediów lub okreslonej liczby Multimediów bez odejmowania kredytów.
10. Uzytkownik moze sprawdzic stan posiadanych kredytów na stronie internetowej m.mp3zone.pl po zalogowaniu na swoje konto.
11. Kredyty nie podlegaja wymianie na ekwiwalent pieniezny ani jakikolwiek inny.
III. Oplaty za Serwis
1. Uzytkownik obciazany jest stawka której wysokosc zalezy od zamówionego Serwisu zgodnie z tabela z par. II ust. 6 Regulaminu. Dostep jest automatycznie przedluzany z czestotliwoscia, która zalezy od zamówionego Serwisu zgodnie z tabela z par. II ust. 6.
2. Oplaty pobierane sa przez Operatorów.
3. Stawka transakcji nie obejmuje oplat zwiazanych z uzyskaniem przez Uzytkownika dostepu do sieci Internet ani ewentualnych oplat zwiazanych z transmisja danych.
4. Uzytkownik korzystajacy z uslugi dostepowej swiadczonej przez Polkomtel Sp. z o.o., w ramach której uzyskal kod, nie bedzie ponosil oplat za skorzystanie z Mp3zone.
IV. Pozostale zasady dotyczace korzystania z Serwisu oraz Uslug
1. Realizacja aktywacji danego Serwisu i mozliwosc skorzystania przez Uzytkownika z Uslugi jest uzalezniona od nalezytego wypelnienia przez Uzytkownika wymogów wynikajacych z niniejszego Regulaminu oraz szczególowego opisu korzystania z Serwisu. Niezaleznie od wymogów okreslonych w innych postanowieniach Regulaminu w celu pobrania Multimediów, Uzytkownik powinien:
a. zapewnic, by aparat telefoniczny lub komputer czy inne przeznaczone urzadzenie, na którym Multimedia maja byc odebrane, sciagniete czy odtwarzane przez Uzytkownika, byly prawidlowo skonfigurowane (w szczególnosci w zakresie transmisji danych lub innych elementów warunkujacych skorzystanie z Uslugi);
b. upewnic sie przed pobraniem Multimediów, co do kompatybilnosci Multimediów z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urzadzenia, na który wybrane Multimedia maja zostac odebrane, sciagniete czy odtwarzane;
c. zapewnic, by telefon lub komputer czy inne przeznaczone urzadzenie Uzytkownika posiadal wystarczajaco duzo wolnej pamieci niezbednej do pobrania, zainstalowania, odtwarzania wybranych przez Uzytkownika Multimediów.
2. Informacje dotyczace funkcjonalnosci oraz interoperacyjnosci Multimediów, w tym kompatybilnosc z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urzadzenia, na który Multimedia maja zostac odebrane, sciagniete czy odtwarzane, a takze ewentualne techniczne srodki ich ochrony dostepne sa na stronie m.mp3zone.pl przy wybranych przez Uzytkownika Multimediach.
3. Uzytkownik powinien chronic haslo i dostep do swojego telefonu komórkowego/komputera lub konta umozliwiajacego korzystanie z Uslug przed nieuprawnionym uzyciem przez osoby trzecie.
4. Uzytkownik uzyskujacy Multimedia w ramach Uslug ma prawo do korzystania z nich w zakresie okreslonym w niniejszym Regulaminie tj. w zakresie pobrania Multimediów udostepnianych jako pliki i jego zapisu w pamieci telefonu, komputera czy innego przeznaczonego urzadzenia. Uzytkownik uzyskuje uprawnienie do korzystania z Multimediów wylacznie na uzytek wlasny (tj. na uzytek osoby, na której rzecz swiadczona jest dana Usluga). W szczególnosci powyzsze oznacza, ze niedopuszczalne jest wykorzystywanie Multimediów w celach komercyjnych, w tym niedopuszczalne jest wykorzystywanie ich na potrzeby prowadzonej dzialalnosci gospodarczej, odsprzedaz, ani inne formy udostepniania osobom trzecim.
V. Postepowanie reklamacyjne
1. Reklamacje dotyczace oplat za Serwis oraz uslugi dostepowej Operatora moga byc skladane bezposrednio do Operatora wlasciwego dla osoby skladajacej reklamacje i w trybie okreslonym przez tego Operatora. Niezaleznie i bez wplywu na przewidziana przepisami powszechnie obowiazujacego prawa odpowiedzialnosc DGP wobec konsumenta oraz uprawnienia przyslugujace konsumentowi w zakresie zglaszania i dochodzenia roszczen, Uzytkownik ma prawo skladac DGP reklamacje dotyczace Uslugi i Serwisu, w szczególnosci zwiazane z niewykonaniem lub nienalezytym wykonaniem Uslugi lub wykrytymi wadami.
2. W celu usprawnienia procesu zglaszania i rozpatrywania, reklamacja Uzytkownika moze zostac przeslana do DGP w formie wiadomosci email na adres poczty elektronicznej: bok@digitalglobalpass.com lub zostac wyslana w formie pisemnej na adres podany w par. 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu z dopiskiem "Serwis <nazwa Serwisu>” lub „Mp3zone" lub „<nazwa Serwisu>””. Dla ulatwienia identyfikacji Uzytkownika oraz zglaszanych problemów i zadan, rekomendowane jest, by reklamacja zawierala:
a. dane Uzytkownika umozliwiajace kontakt z nim oraz identyfikacje jako Uzytkownika Serwisu, w tym adres email i numer telefonu;
b. rodzaj Serwisu, którego reklamacja dotyczy,
c. zarzuty Uzytkownika,
d. okolicznosci dotyczace przedmiotu reklamacji,
e. ewentualnie zadany przez Uzytkownika sposób zalatwienia reklamacji lub usuniecia zarzucanego naruszenia.
3. Reklamacja, o której mowa powyzej, powinna zostac zgloszona w terminie 2 miesiecy od wykrycia przez zglaszajacego okolicznosci stanowiacej podstawe tej reklamacji.
4. DGP zobowiazuje sie udzielic odpowiedzi na reklamacje w terminie 14 dni od jej otrzymania. DGP moze przeslac odpowiedz w formie wiadomosci email na adres Uzytkownika, jezeli zostal on podany w zgloszeniu reklamacyjnym.
5. Zalecane jest aby do czasu rozpatrzenia reklamacji Uzytkownik powstrzymal sie od skladania kolejnych zamówien tego samego Serwisu, którego dotyczy reklamacja.
6. Uzytkownikowi przysluguje prawo do dochodzenia roszczen w sadzie. Uzytkownik posiada takze mozliwosc skorzystania z pozasadowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczen min.: mozliwosc zlozenia wniosku o rozstrzygniecie sporu do stalego polubownego sadu konsumenckiego dzialajacego przy Inspekcji Handlowej (WIIH) czy z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej.
VII. Postanowienia koncowe
1. Uzytkownikowi przysluguje prawo odstapienia od umowy w terminie 14 dni, jednakze wyrazenie przez Uzytkownika zgody na rozpoczecie spelnienia swiadczenia (zamówienie odplatnego dostepu) przed uplywem terminu do odstapienia a takze potwierdzenie, iz Uzytkownik jest swiadomy utraty tegoz prawa wiazac sie bedzie z utrata prawa do odstapienia w chwili aktywacji Serwisu.
2. Administratorem danych osobowych Uzytkowników jest DIGITAL GLOBAL PASS (PS Mobile Access), 350 rue Denis Papin – Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon – 13100 Aix-en-Provence. Dane osobowe Uzytkowników beda przetwarzane zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Dane osobowe Uzytkowników beda przetwarzane wylaczenie w zakresie oraz celu niezbednym do realizacji Uslugi i Serwisu (w tym do rozpatrzenia reklamacji). Podanie danych ma charakter dobrowolny. Osoby, których dane dotycza maja prawo do wgladu i poprawiania swoich danych osobowych, ich poprawienia a takze zadania ich usuniecia. Jezeli Uzytkownik zada wykreslenia lub zmiany swoich danych osobowych, moze to uczynic wysylajac wiadomosci email na adres poczty elektronicznej: bok@digitalglobalpass.com umieszczajac w tresci zadanie wraz z numerem telefonu, z którego Uzytkownik zamawial Serwis. Zadanie takie moze byc równiez przeslane w formie pisemnej na adres podany w pkt. 1 niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem maja zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego prawa.
Zgodnie z Rozporzadzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przeplywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Rozporzadzenie”), administratorem danych osobowych uzytkowników serwisu Mp3zone jest Digital Global Pass SAS (PS Mobile Access), przy 350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, Francja, RCS : 390 944 429 (zwana dalej „DGP”). Adres e-mail: bok@digitalglobalpass.com
Dane osobowe Uzytkowników beda przetwarzane zgodnie z Rozporzadzeniem na podstawie Art. 6, ust. 1 lit a, b, f w celach zwiazanych ze swiadczeniem uslug w ramach Serwisu, w tym rozpatrywania ewentualnych reklamacji, a jesli Uzytkownik wyrazi stosowna zgode – dla celów przesylania informacji handlowych i marketingowych, w formie okreslonej w klauzuli zgody a takze w celu realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora tj. w celu ustalenia, dochodzenia roszczen lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej.
Dane osobowe beda przetwarzane w okresie swiadczenia uslug w Serwisie do czasu ewentualnego zadania ich usuniecia przez Uzytkownika lub do czasu uplywu okresu wlasciwego dla przedawnienia roszczenia z tytulu swiadczonej uslugi. Dane przetwarzane na potrzeby przesylania informacji handlowych beda przetwarzane do czasu ewentualnego cofniecia ww. zgody, natomiast informacje niezbedne do obsluzenia reklamacji beda przetwarzane do czasu wygasniecia uprawnien z tego tytulu. Dane osobowe beda mogly byc przetwarzane poza wskazanym okresem, jesli koniecznosc taka bedzie wynikala z przepisów obowiazujacego prawa.
Zakres danych osobowych przetwarzanych przez Administratora obejmuje: dane niezbędne do świadczenia usług w ramach Serwisu (numer telefonu, IP) a także dane kontaktowe Użytkownika, imię, nazwisko w przypadku rozpatrywania reklamacji.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbedne do swiadczenia uslug w ramach Serwisu. Podanie danych dla celów przesylania informacji handlowych i marketingowych jest dobrowolne.
Dane osobowe moga byc ujawnione pracownikom lub wspólpracownikom Administratora oraz podmiotom udzielajacym wsparcia Administratorowi na podstawie umów powierzenia.
Osoby, których dane osobowe dotycza maja prawo dostepu do tresci swoich danych i ich sprostowania, usuniecia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a takze prawo do wycofania udzielonej zgody, co nie wplynie na zgodnosc z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnieciem zgody. Osoby, których dane osobowe dotycza maja prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzedu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaja, iz przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy Rozporzadzenia.
Warunki cenowe i polityka prywatności:
Aktywacja dostępu do Serwisu może zostać dokonana przez płatność uruchamianą na telefonie. Płatność dodawana jest do rachunku telefonicznego operatora komórkowego: Orange, Play, T-mobile i Plus.
Prywatność użytkowników serwisów Digital Global Pass SAS (PS Mobile Access) ma najwyższe znaczenie. Szczególnie dbamy o ochronę danych osobowych naszych użytkowników. Wykorzystujemy odpowiednie środki technologiczne uniemożliwiające ingerencję osobom nieupoważnionym w dane osobowe użytkowników. W trakcie korzystania z serwisu, zbieramy dane dotyczące m.in.: adresów IP użytkowników, numerów MSISDN na podstawie logów serwera, które następnie są wykorzystywane dla prawidłowej i optymalnej realizacji usługi. Administratorem danych osobowych jest Digital Global Pass SAS (PS Mobile Access), przy 350 rue Denis Papin Parc de la Duranne - Domaine du Tourillon - 13100 Aix-en-Provence, Francja. Dane osobowe użytkowników serwisu przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji usługi. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Dane nie są udostępniane podmiotom trzecim. Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do treści jego danych oraz ich poprawiania. Serwis przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Rezygnacja z serwisu:
W celu rezygnacji korzystania z Serwisu, należy wysyłać wiadomość SMS o podanej poniżej treści na wskazany poniżej numer dostępowy. Koszt dezaktywacji Serwisu jest bezpłatny.
Nazwa Serwisu: MP3ZONE
Numer dezaktywujący: 80460 lub 195 (dla użytkowników sieci Play)
Komenda dezaktywująca: STOP MP3ZONE
Polityka prywatności
1. Cel polityki ochrony danych
Digital Global Pass (PS Mobile Access) ustanawia niniejszą politykę ochrony danych osobowych w zakresie przepisów dotyczących ochrony danych uwzględniając standardy obowiązujące w tej dziedzinie w Unii Europejskiej, a w szczególności postanowienia ogólnego rozporządzenia w sprawie ochrony danych (RODO)[1].
Na mocy niniejszej polityki ochrony danych Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się, w ramach swojej działalności oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, chronić prywatności swoich potencjalnych i aktualnych klientów (”podmiotów danych/osób, których dane dotyczą”), zapewniając ochronę, poufność i bezpieczeństwo gromadzonych danych osobowych.
Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się zapewnić odpowiednie środki finansowe, ludzkie i techniczne by chronić godność, uzasadniony interes i podstawowe prawa osób, których dane dotyczą.
Głównym celem niniejszej polityki ochrony danych jest zebranie w jednym dokumencie jasnych, prostych i dokładnych informacji dotyczących przetwarzania danych przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) , tak aby umożliwić osobom których dane dotyczą zrozumienie, jakie informacje i dane osobowe (zwane dalej „danymi osobowymi”) są zbierane, w jaki sposób są wykorzystywane i jakie prawa przysługują im w odniesieniu do tych danych.
Digital Global Pass (PS Mobile Access) zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszej polityki ochrony danych, według własnego uznania i w dowolnym momencie, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ; Reg. (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r
2. Zarządzanie danymi osobowymi
Digital Global Pass (PS Mobile Access) opracowała politykę zarządzania danymi osobowymi.
Polityka ta obejmuje wszystkie wytyczne, zasady, procedury i praktyki wdrożone przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) w celu uwzględnienia wymagań przepisów dotyczących korzystania i ochrony danych osobowych, których wiodące zasady zostały przedstawione w poniżej.
Digital Global Pass (PS Mobile Access) wyznaczyła inspektora ochrony danych osobowych (IOD)).
Zadaniem IODO jest zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz współpraca z organem nadzorczym i z osobami, których dane dotyczą w związku ze zbieraniem lub przetwarzaniem danych osobowych.
Z IODO można kontaktować się pod adresem: „Service RGPD – 350 rue Denis Papin CS 90554 13594 Aix-en-Provence Cedex 3 Francja” lub adres e-mail poniżej « rgpd@dgp-legal.com ».
3. Definicje
– « anonimizacja » oznacza « wynik przetwarzania danych osobowych, który nieodwracalnie zapobiega identyfikacji[2]» ; « zbieranie » oznacza gromadzenie danych osobowych. Dane mogą być zbierane w szczególności za pomocą ankiet/ formularzy online lub poprzez odpowiedzi na zapytania;
– « zgoda » oznacza dowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych;
– « usługodawcy/dostawcy usług » oznaczają w szerokim tego słowa znaczeniu usługodawców, podwykonawców współpracujących z Digital Global Pass (PS Mobile Access) ;
– « produkty lub usługi » oznaczają wszystkie produkty i usługi, w tym produkty i usługi technologiczne (strony internetowe, aplikacje i powiązane usługi) oferowane lub które mają być oferowane przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) i jej spółki zależne;
– «potencjalny klient » oznacza każdą osobę, która skontaktowała się z Digital Global Pass (PS Mobile Access) w celu uzyskania informacji o produkcie lub usłudze oferowanej przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) ,
– « administrator » oznacza osobę lub podmiot, która samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i metody przetwarzania danych osobowych;
– « przetwarzanie danych osobowych » oznacza każdą operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, niezależnie od zastosowanego procesu;
[2] Opinia G29 05/2014 z dnia 10 kwietnia 2014 r. O technikach anonimizacji (WP216)
4. Kiedy Digital Global Pass (PS Mobile Access) zbiera dane osobowe
Dane osobowe mogą być zbierane przede wszystkim w związku z:
– kontaktowaniem się z Digital Global Pass (PS Mobile Access) ;
– korzystaniem przez klienta z jakichkolwiek produktów i usług grupy Digital Virgo, w tym usług technologicznych (strona internetowych, aplikacji i powiązanych usług);
– współpracą pomiędzy Digital Global Pass (PS Mobile Access) , jej potencjalnymi i aktualnymi klientami;
– wykonaniem umów;
– wykonywaniem obowiązków prawnych lub regulacyjnych związanych z działalnością grupy Digital Virgo mających wpływ na ochronę danych osobowych, takich jak obowiązki podatkowe, audyt, zapobieganie oszustwom;
– jak również w związku z zarządzaniem relacjami handlowymi, w szczególności podczas składnia reklamacji, skarg lub udziału w badaniach satysfakcji użytkowników; itd.
5. Jakie kategorie danych przetwarzane są przez Digital Global Pass (PS Mobile Access)
Dane osobowe oznaczają informacje dotyczące osoby fizycznej umożliwiające jej zidentyfikowanie, bezpośrednio lub pośrednio.
Główne kategorie danych osobowych zbieranych przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) to: dane kontaktowe, dane identyfikacyjne, zdjęcia, dane związane z korzystaniem z usług, dane dotyczące płatności.
Dane osobowe mogą obejmować: imię i nazwisko, numer telefonu, zdjęcie, nagranie wideo, wymieniane wiadomości, adres pocztowy, adres e-mail, adres IP komputera, rodzaj używanego terminala/urządzenia końcowego.
5.1 Deklaracyjne dane osobowe
Deklaratywne dane osobowe to dane dostarczone przez osoby, których dane dotyczą i zebrane przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) w związku ze stosunkami handlowymi lub umownych.
Dane te pochodzą głównie od osób, których dane dotyczą oraz osób upoważnionych przez te osoby do przekazania danych do Digital Global Pass (PS Mobile Access) .
Przykładowo osoba, której dane dotyczą, może być zobowiązana do podania danych osobowych dotyczących jej sytuacji rodzinnej i ewentualnie jego imienia i nazwiska, danych kontaktowych. Dane te mogą być zbierane przez formularze, które są zdematerializowane na stronie internetowej lub aplikacji mobilnej, na papierze lub w odpowiedzi na pytania zadawane na przykład przez pracownika grupy Digital Virgo.
5.2 Dane osobowe związane z korzystaniem z produktów i usług Grupy Digital Virgo
Dane osobowe mogą pochodzić z korzystania przez osoby, których dane dotyczą z produktów i usług Grupy Digital Virgo lub mogą dotyczyć działań przeprowadzanych za pośrednictwem produktów i usług oferowanych przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) w kontekście relacji z podmiotem danych.
Przykładowo, informacje są zbierane w zawiązku z obsługą klienta lub w związku z połączeniem z oferowanymi usługami lub korzystaniem z usług online (korzystanie z aplikacji).
5.3 Dane osobowe pochodzące od podmiotów trzecich
Przetwarzane dane osobowe mogą również pochodzić od:
– dostawców usług;
– organów publicznych lub nadzoru;
– podwykonawców, dostawców Grupy Digital Virgo lub podmiotów trzecich, jeśli ich polityka ochrony danych na to pozwala;
– innych produktów lub usług świadczonych przez podmioty trzecie zamówionych przez osoby, których dane dotyczą i / lub osoby te zezwoliły na udostępnianie danych Digital Global Pass (PS Mobile Access) .
5.4 Publiczne dane osobowe
Digital Global Pass (PS Mobile Access) może gromadzić publiczne dane osobowe podmiotów danych.
Publiczne dane osobowe to informacje lub dane osobowe wytworzone lub otrzymane przez organ administracyjny lub publiczny w ramach wykonywania jego zadań, opublikowane przez organ lub przekazywane na żądanie każdej osobie.
Digital Global Pass (PS Mobile Access) może wykorzystywać informacje publiczne lub dane osobowe, jeśli zezwalają na to przepisy prawa i regulacje oraz zgodnie z odpowiednimi zasadami przekazywania i ponownego wykorzystania określonymi w tych przepisach.
5.5 Dane osobowe obliczone lub wywnioskowane przez Digital Global Pass (PS Mobile Access)
Digital Global Pass (PS Mobile Access) może generować lub obliczać nowe dane osobowe na podstawie deklaratywnych danych osobowych lub danych związanych z funkcjonowaniem narzędzi technologicznych.
Służy to w szczególności do poznania swoich klientów, dostosowania produktów i usług, dostosowania ofert, które mogą być składane klientom, w takim przypadku Digital Global Pass (PS Mobile Access) może definiować profile, segmenty biznesowe lub marketingowe.
5.6 Szczególne kategorie danych osobowych
Szczególne kategorie danych osobowych to dane, które ujawniają pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe lub przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne dane do celów zidentyfikowania konkretnej osoby fizycznej, dane dotyczące zdrowia lub życia seksualnego lub orientacji seksualnej osoby fizycznej.
Szczególne kategorie danych osobowych, które muszą być przedmiotem szczególnej ochrony, nie są przetwarzane przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) , a w przypadku gdy ich przetwarzanie stanie się konieczne, Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się do ich przetwarzania zgodnie z zasadami określonymi w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych.
Może się zdarzyć, że dana osoba zdecyduje się udostępnić Digital Global Pass (PS Mobile Access) niektóre z takich informacji, takie jak rasa, orientacja seksualna lub przekonania religijne, w takim przypadku decyzja o przekazaniu tych informacji oznacza zgodę na ich przetwarzanie.
6. Dane osobowe przetwarzane przez Digital Global Pass (PS Mobile Access)
Digital Global Pass (PS Mobile Access) przetwarza następujące główne dane osobowe w odniesieniu do użytkownika:
nazwisko, imię;
płeć;
poszukiwany płeć;
języki;
data urodzenia: wiek;
narodowość / miejsce pochodzenia;
liczba dzieci;
adres e-mail
adres pocztowy;
numer telefonu;
alias (identyfikator zaszyfrowany przez operatora komórkowego umożliwiający nawiązanie kontaktu przez SMS);
dane dotyczące osób powiązanych (dzieci, rodziców, małżonków);
dane dotyczące połączeń i zapytań do aplikacji (IP, urządzenie, logi, znaczniki);
fotografie;
wiadomości wymieniane na serwisach społecznościowych lub z obsługą klienta;
SMS wysłany lub odebrany;
rozmowy z obsługą klienta;
połączenia z usługami o wartości dodanej;
dane bankowe;
dowód osobisty;
rachunki telefoniczne
7. Odbiorcy danych zebranych przez Digital Global Pass (PS Mobile Access)
7.1 Digital Global Pass (PS Mobile Access) jako administrator
Zebrane dane osobowe, a także dane, które zostaną zebrane później, są zbierane dla Digital Virgo SA jako administratora danych.
Digital Global Pass (PS Mobile Access) zapewnia, że dostęp do danych osobowych mają tylko upoważnione osoby i tylko gdy jest to niezbędne do wykonywania ich zadań.
Niektóre dane osobowe mogą być przesyłane podmiotom trzecim w celu spełnienia prawnych, regulacyjnych lub umownych zobowiązań lub prawnie upoważnionym organom.
Do kategorii odbiorców danych należą: klienci, spółki z Grupy Digital Virgo, dział finansowy i księgowy, dział prawny, dział sprzedaży, wewnętrzny dział obsługi klienta, dostawcy usług technicznych, dostawcy usług odpowiedzialni za relacja z klientami.
7.2 Digital Global Pass (PS Mobile Access) jako procesor
W ramach swoich umów z partnerami Digital Global Pass (PS Mobile Access) może zbierać i przetwarzać dane w imieniu swoich partnerów, którzy w tych przypadkach są administratorami danych i ostatecznymi odbiorcami zebranych danych.
Digital Global Pass (PS Mobile Access) zapewnia takie same środki bezpieczeństwa dla takiego przetwarzania i danych, jak dla przetwarzania i danych, dla których Digital Global Pass (PS Mobile Access) jest administratorem.
8. Jak długo Digital Global Pass (PS Mobile Access) przechowuje dane osobowe?
Dane osobowe są przechowywane w systemach informatycznych Digital Global Pass (PS Mobile Access) lub jej podwykonawców lub usługodawców. Z zastrzeżeniem przekazywania podmiotom trzecim, dane osobowe są przechowywane w centrum danych i przetwarzane w Europie.
Co do zasady Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się do wyboru podwykonawców i usługodawców spełniających najwyższe kryteria jakości i bezpieczeństwa oraz oferujących wystarczające gwarancje pod względem niezawodności, bezpieczeństwa a także zasobów by wdrożyć środki techniczne i organizacyjne.
Digital Global Pass (PS Mobile Access) zna miejsca hostingu swoich danych tak aby móc wykazać właściwym organom nadzorczym spełnienie swoich obowiązków.
9. Wiodące zasady dotyczące ochrony danych osobowych
RODO wzmocniło obowiązek udzielania informacji osobom, których dotyczą zbierane dane osobowych.
9.1 Zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość
9.1.1 Zgodność z prawem
Digital Global Pass (PS Mobile Access) nie będzie przetwarzać danych osobowych niezgodnie z prawem, zakładając, że zgodność z prawem oceniana jest w oparciu jedne z warunków opisanych poniżej.
Zgoda osoby, której dane dotyczą. Digital Global Pass (PS Mobile Access) może przetwarzać dane, gdy osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub kilku określonych celach.
Niepełnoletni. Usługi oferowane przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) nie są przeznaczone dla nieletnich dzieci. Osoba, której dane dotyczą, potwierdza, że ukończyła 18 lat aby zamówić lub korzystać z usług Digital Global Pass (PS Mobile Access) . Do rodziców i każdej osoby sprawującej władzę rodzicielską należy decyzja, czy ich małoletnie dziecko może korzystać z usług
Zgoda ta może być wyrażona w formie pisemnego oświadczenia, drogą elektroniczną, ustnego oświadczenia lub podczas korzystania z usług.
Wykonanie umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy. Digital Global Pass (PS Mobile Access) może przetwarzać dane gdy jest to konieczne do wykonania umowy.
Na przykład przetwarzanie jest realizowane w ramach wykonywania umowy podczas czynności zarządzania umowami, takimi jak zwroty lub zarządzanie zaległymi płatnościami.
Obowiązki prawne i regulacyjne. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia prawnych lub regulacyjnych obowiązków Digital Global Pass (PS Mobile Access) .
Takie obowiązki prawne lub regulacyjne dotyczą na przykład kontroli i monitoringu związanego z kontrolą wewnętrzną, której podlega Digital Global Pass (PS Mobile Access) , a w szczególności zobowiązań bankowych i podatkowych.
W związku z tym wymagane może być zażądanie określonych informacji dotyczących niektórych operacji, jeśli wymaga tego prawo lub regulacje, oraz przekazanie informacji i danych osobowych podmiotom trzecim.
Prawnie uzasadnione interesy Grupy Digital Virgo. Grupa Digital Virgo może przetwarzać dane gdzie przetwarzanie jest konieczne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów przez grupę Digital Virgo lub podmiot trzeci. Uzasadnione interesy realizowane przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) są zróżnicowane, ale mogą obejmować:
– poprawę wiedzy marketingowej o podmiotach danych;
– ulepszanie produktów i usług;
– segmentację, profilowanie, poszukiwanie, segmentację marketingowa.
Takie przetwarzanie danych jest realizowane z uwzględnieniem interesów i praw podstawowych osób, których dane dotyczą. Takiemu przetwarzania towarzyszą środki i gwarancje zapewniające ochronę interesów i praw zainteresowanych osób, osób, których dane dotyczą oraz które pozwalają na zachowanie równowagi z uzasadnionymi interesami realizowanymi przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) .
9.1.2 Rzetelność i przejrzystość
34. Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się do udzielania informacji, które są uczciwe, jasne i przejrzyste.
35. Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się informować osoby, których dane dotyczą, o każdej przeprowadzanej przez nią operacji przetwarzania danych poprzez ogłoszenie informacyjne
9.2 Konkretne, wyraźne i prawnie uzasadnione cele
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) w konkretnych, wyraźnych i zgodnych z prawem celach.
Dbając o etykę i bezpieczeństwo danych osobowych swoich klientów, Digital Global Pass (PS Mobile Access) wykorzystuje dane osobowe zgodnie z warunkami niniejszej polityki ochrony danych.
Digital Global Pass (PS Mobile Access) wykorzystuje całość lub część danych osobowych w następujących głównych celach:
– podejmowanie kroków na wniosek osób, których dane dotyczą przed zawarciem umowy;
– zarządzanie kontraktami i relacjami z klientami;
– zarządzanie wymianą informacji z partnerami Grupy Digital Virgo w związku roszczeniami lub żądaniami do niej skierowanymi;
– zarządzanie swoimi działaniami (np. audyt wewnętrzny i zewnętrzny) oraz zgodność z obowiązkami prawnymi;
– zarządzanie, ochrona i bezpieczeństwo narzędzi, stron internetowych i aplikacji;
– pomiar jakości i satysfakcji;
– poprawa świadczonych usług;
– opracowywanie usług innowacyjnych
– realizacja pozyskań;
– opracowywanie statystyk handlowych;
– zarządzanie żądaniami osób, których dane dotyczą w zakresie wykonywanie ich praw;
– zarządzanie niezapłaconymi rachunkami, sporami sądowymi, zwalczanie nadużyć finansowych, prania pieniędzy i finansowania terroryzmu oraz unikania podatków;
– zarządzanie opiniami ludzi na temat produktów, usług lub treści;
– zdobywanie wiedzy o kliencie.
9.3 Adekwatność, zasadność i ograniczenie
W przypadku każdej operacji przetwarzania Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się zapewnić, by przetwarzanie było adekwatne, a także by zbierane i przetwarzane były wyłącznie dane ściśle niezbędne do realizacji zamierzonego celu.
9.4 Prawidłowość danych
Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się zapewnić by zbierane dane były kompletne i na tyle aktualne na ile pozwalają na to okoliczności.
Osoby, których dane dotyczą mają prawo żądać sprostowania danych, na warunkach podanych poniżej, jeżeli uznają, że ich dane są nieprawidłowe.
9.5 Okres przechowywania i ograniczenie przechowywania danych
Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się nie przechowywać danych osobowych dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których są one przechowywane lub nie dłużej niż przez czas określony w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych.
gdp.png
Po upływie okresu przechowywania, dane zostaną usunięte z systemu informacyjnego Digital Global Pass (PS Mobile Access) .
9.6 Bezpieczeństwo i poufność
Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się do wdrożenia środków bezpieczeństwa odpowiednich do stopnia wrażliwości danych osobowych w celu ich ochrony przed nieuprawioną ingerencją, utratą, zmianą lub ujawnieniem nieupoważnionym osobom.
Wszystkie pomieszczenia Digital Global Pass (PS Mobile Access) , w których przetwarzane są dane osobowe, są chronione elektronicznie i / lub ręcznie przed dostępem nieuprawnionych osób trzecich.
Digital Global Pass (PS Mobile Access) przyjęła wewnętrzną zasady i stosuje środki wykonawcze, które uwzględniają ochronę danych w fazie projektowania oraz są zgodne z zasadą domyślnej ochrony danych osobowych.
Na przykład: pseudoanimizacja danych osobowych tak szybko, jak to możliwe lub konieczne.
9.7 Prawo osób, których dane dotyczą
O ile przepisy prawa nie wymagają od Digital Global Pass (PS Mobile Access) inaczej, osobom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
prawo do informacji;
prawo dostępu do danych;
prawo do sprostowania danych;
prawo do usunięcia danych lub prawo do bycia zapomnianym;
prawo do przenoszenia danych;
prawo do sprzeciwu;
prawo do ograniczenia przetwarzania;
prawo do określania wytycznych dotyczących przechowywania, usuwania i przekazywania danych osobowych po śmierci.
9.7.1 Jak skorzystania z praw
W przypadku jakichkolwiek pytań lub żądań dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) , osoby, których dane dotyczą proszone są o kontakt: rgpd@dgp-legal.com
9.7.2 Prawo do złożenia skargi
Osoby, których dane dotyczą mają prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, bez uszczerbku dla jakichkolwiek innych administracyjnych lub sądowych środków ochrony prawnej.
Osoby, których dane dotyczą mogą odwołać się do właściwego organu nadzoru . Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUDO).
.
9.8 Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Osoby, których dane dotyczą, są informowane o możliwości wykorzystania ich danych osobowych dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do celów profilowania.
Profilowanie definiuje się jako „dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się”[4] .
Osoby, których dane dotyczą, mają prawo nie być nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, w przypadku gdy decyzja wywołuje skutki prawne lub w podobny sposób znacząco na nią wpływa. Prawo to nie ma zastosowania, gdy decyzja jest konieczna do zawarcia lub wykonania umowy między podmiotem danych a Digital Global Pass (PS Mobile Access) lub gdy przetwarzanie jest oparte na wyraźnej zgodzie osoby, której dane dotyczą.
Zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych, przeprowadzane w opisanych powyżej okolicznościach, może być realizowane przez Digital Global Pass (PS Mobile Access) tylko wtedy, gdy wdrożone zostaną właściwe środki ochrony praw i wolności, a także prawnie uzasadnionych interesów osób, których dane dotyczą.
Ponadto osoby, których dane dotyczą mają prawo domagać się interwencji ludzkiej lub wyrazić własne stanowisko lub zakwestionować decyzję zautomatyzowanie podjętą.
[4] Rozporządzenie (UE) 2016/679 z 27-4-2016 : Dz.U. UE 2016 L 119 p.1 s., art. 4 §4.
9.9 Profilowanie
Digital Global Pass (PS Mobile Access) może wykorzystywać dane osobowe, w szczególności dane osobowe kontaktowe, jak również inne dane i dane przesyłane w celach komercyjnych i reklamowych, w szczególności do analiz wewnętrznych i statystyk, w celu ulepszenia swoich produktów i usług oraz wysyłania informacji i ofert związanych z Digital Global, takich jak SMS, biuletyny i inne komunikaty reklamowe.
W przypadku tego rodzaju przetwarzania zawsze wymagana jest zgoda osoby, której dane dotyczą.
9.10 Podstawowe zasady przekazywania danych poza Unię Europejską
Dane osobowe, które obywatele Unii Europejskie przekazali Digital Global Pass (PS Mobile Access) zgodnie z ustalonymi celami, są przekazywane do krajów w Unii Europejskiej lub spoza Unii Europejskiej.
W przypadku przekazania danych do kraju spoza Unii Europejskiej ustanowione zostały zasady zapewniające ochronę i bezpieczeństwo danych osobowych.
W każdym przypadku Digital Global Pass (PS Mobile Access) zobowiązuje się podjąć wszelkie niezbędne i odpowiednie środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych.
Takie dane osobowe mogą być przekazywane, na wniosek osób, których dane dotyczą organom urzędowym oraz upoważnionym organom administracyjnym lub sądowym, lub podmiotom trzecim.
10. Specjalne operacje
10.1 Pliki cookie i inne tagi
Kiedy mówimy o plikach cookie lub tagach rozumiemy technologie umieszczane i odczytywane, na przykład podczas przeglądania strony internetowej, czytania poczty elektronicznej, instalowania lub używania oprogramowania lub aplikacji mobilnej, niezależnie od typu użytego urządzenia końcowego.
Aby poprawić korzystanie i funkcjonalność swoich stron internetowych Digital Global Pass (PS Mobile Access) wykorzystuje różne rodzaje plików cookie lub tagów : np.: „pixel tags”; niektóre z nich mogą automatycznie zapisywać i przekazywać dane osobowe do na stron internetowych Digital Global Pass (PS Mobile Access) .
Digital Global Pass (PS Mobile Access) wdrożyła politykę plików cookie na swoich stronach internetowych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z polityką plików cookie dostępną na stronie podczas kiedy odwiedzisz stronę.
10.2 Wtyczki i moduły społecznościowe
Dostęp i korzystanie przez osoby zainteresowane ze stron internetowych lub aplikacji Digital Global Pass (PS Mobile Access) może umożliwić dostęp do danych osobowych zewnętrznym usługodawcom.
Funkcje te nie są automatycznie włączane, ale wymagają wyraźnej zgody użytkowników. Na przykład strony internetowe Digital Global Pass (PS Mobile Access) mogą łączyć i przesyłać dane osobowe do sieci społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter lub Instagram, jeśli użytkownik korzysta z pewnych funkcji.
Ponieważ te sieci społecznościowe wykorzystują dane do celów śledzenia i reklamy, Digital Global Pass (PS Mobile Access) zaleca konsultowanie zasad korzystania z danych sieciowych i podejmowanie kroków w celu zwiększenia prywatności danych.
Informacje o plikach cookie:
Podczas przeglądania, nasza strona może pobierać lub przechowywać informacje, głównie w postaci plików cookie, w przeglądarce na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie.
Nasza strona została zaprojektowana tak, aby zwracać szczególną uwagę na potrzeby i oczekiwania naszych użytkowników.
Oto kilka sposobów, w jakie używamy pliki cookie by lepiej zaspokoić potrzeby i oczekiwania naszych użytkowników: identyfikacja Ciebie i umożliwienie Ci dostępu do Twojego konta, zapamiętywanie Twoich odwiedzin i wyborów, dostosowanie oferowanych przez Nas ofert i analiza ruchu na stronie.
Informacje te mogą dotyczyć Ciebie, Twoich preferencji lub Twojego urządzenia końcowego i służą głównie do tego, aby strona działała tak sprawienie jakbyś tego oczekiwał.
Dzielimy się również informacjami o korzystaniu z naszej strony z naszym mediami społecznościowym, a także parterami reklamowym i analitycznym.
Informacje te nie identyfikują Cię bezpośrednio, ale mogą zapewnić Ci spersonalizowaną możliwość korzystania ze stron internetowych. Okres przechowywania tych informacji na Twoim komputerze zależy od odwiedzanej przez Ciebie strony.
Jakie są używane pliki cookie i znaczniki?
Na naszej stronie używane są różne rodzaje plików cookie, które wykorzystywane są do różnych celów. Niektóre są niezbędne do korzystania z naszej strony.
Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, możesz nie zezwalać na niektóre rodzaje plików cookie. Jednak zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na korzystanie przez Ciebie z witryny oraz na usługi, które jesteśmy w stanie zaoferować.
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania naszej strony. Pozwalają Tobie korzystać z głównych funkcji naszej strony (np. dostęp do Twojego konta). Bez tych plików cookie nie będziesz mógł normalnie korzystać z naszej strony. Ten rodzaj plików cookie zamieszczany jest przez naszą stronę i dotyczy tylko funkcjonowania naszej strony.
Możesz ustawić swoją przeglądarkę, tak by blokowała lub powiadamiała Cię o tych plikach cookie, jednakże może to spowodować, że niektóre części witryny nie będą działać. Te pliki cookie nie przechowują żadnych informacji umożliwiających identyfikacje Ciebie.
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają nam poznać sposób korzystania z naszej strony i jej wydajność oraz usprawnić działanie strony (na przykład: najczęściej oglądane podstrony na stronie).
Wszystkie informacje zebrane za pomocą plików cookie mają zbiorczy charakter, a zatem są anonimowe. Jeśli nie zostawisz tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, że odwiedziłeś naszą stronę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności. Są to pliki cookie które głównie umieszczane są przez naszą stronę.
Funkcjonalne pliki cookie
Są to pliki cookie, które pozwalają nam spersonalizować Twoje korzystanie z naszej stronie. Pozwalają również Tobie skorzystać z naszych spersonalizowanych porad i ofert promocyjnych w zależności od pochodzenia nawigacji (na przykład, jeśli zostałeś przekierowany z naszych witryn partnerskich). Mogą być one również używane do dostarczania żądanych przez Ciebie funkcji.
Reklamowe pliki cookie
Są to pliki cookie używane do prezentowania na naszej stronie lub poza naszą stroną, podczas gdy przeglądasz Internet reklam lub informacji dostosowanych do Twoich zainteresowań. Służą do ograniczenia liczby wyświetleń reklamy i pomagają w mierzyć skuteczności kampanii reklamowej. Nie sprzedajemy twoich danych ani nie ujawniamy Twojej tożsamości reklamodawcom.
Odrzucenie takich plików cookie nie ma wpływu na korzystanie z naszej strony. Jednak odrzucenie reklamowych plików cookie nie spowodowuje zatrzymania pojawiania się reklam na naszej stronie lub w Internecie. Spowoduje tylko, że reklama nie będzie odzwierciedlać Twoich zainteresowań lub preferencji.
Te pliki cookie zależą głównie od agencji reklamowych. Nie możemy ich wyczerpująco wymienić.
Taregtowanie
Informujemy, że możemy korzystać z zaawansowanych funkcji targetowania, takich jak „retargeting” (wyświetlanie reklam podczas przeglądania przez Ciebie stron poza naszą stroną lub kontakt e-mail – po przeglądaniu produktów na naszej stronie). Funkcje te możliwe dzięki wykorzystaniu plików cookie są zamieszczane przez partnerów, w celu zaprezentowania Tobie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb oraz w związku z Twoimi ostatnim zachowaniem na naszej stronie. Możesz zakończyć targetowanie w dowolnym momencie, odrzucając reklamowe pliki cookie w przeglądarce lub za pośrednictwem narzędzi służących do zarządzania preferencjami w zakres reklam oferowanych przez partnerów lub linków do rezygnacji z zamieszczanych w wiadomościach e-mail.
Jak ustawić/zmienić ustawienia dotyczące plików cookie?
Twoje wybory nigdy nie są ostateczne. W każdej chwili możesz wyłączyć wszystkie lub niektóre pliki cookie zgodnie z metodami opisanymi poniżej.
Konfigurowanie przeglądarki
Dla zarządzania plikami cookie i Twoimi wyborami, zmiana ustawień każdej przeglądarki jest dokonywana jest w inny sposób. Informujemy, że ustawienie przeglądarki na odrzucanie plików cookie, może spowodować, że niektóre funkcje witryny nie będą dostępne. W żaden sposób nie będziemy w tym zakresie ponosić odpowiedzialności.
W przypadku Internet Explorer™ : https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies,
Dla Safari™ : https://support.apple.com/kb/PH17191?locale=pl_PL&viewlocale=pl_PL,
W przypadku Chrome™ : http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&hlrm=en&answer=95647,
Dla Firefox™ : https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciastec...
Konfigurowanie smartfona
Na iOS : https://support.apple.com/pl-pl/HT201265,
Na Android : https://support.google.com/accounts/answer/32050?c...
Ustawianie pliku cookie do pomiaru oglądalności witryn
Jeśli nie chcesz, aby nasza witryna zapisywała pliki cookie w przeglądarce w celu pomiaru oglądalności, możesz kliknąć poniższy link dezaktywujący, który zapisze plik cookie w przeglądarce, który tylko dezaktywuje pliku cookie do pomiaru oglądalności witryn:
W przypadku Google Analytics : https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl
Ustawianie reklamowego pliku cookie
Możesz zarządzać wykorzystywaniem tych plików cookie, odwiedzając platformę zarządzania reklamowymi plikami cookie oferowaną przez profesjonalne podmioty: http://www.youronlinechoices.com/fr/controler-ses-... i postępując zgodnie z instrukcjami tam zawartymi. Będziesz mógł poznać firmy zarejestrowane na tej platformie, które oferują Ci możliwość odrzucenia lub zaakceptowania plików cookie wykorzystywanych przez te firmy w celu dostosowania reklam i przeglądanych informacji, które mogą być wyświetlane na Twoim urządzeniu.
Dla Tradelab : http://tradelab.com/en/privacy/
Dla Acxiom : http://www.acxiom.fr/a-propos-d-acxiom/information...
Ustawianie pliku cookie postali społecznościowych
Dla Facebook : https://www.facebook.com/help/568137493302217
Dla Twitter : https://support.twitter.com/articles/20171551-vos-...